Avtomobilistični svet je po tragični nesreči Craiga Breena zavit v črno, še vedno pa ne morejo verjeti, da je v takšni nesreči poklicni voznik relija, ki sedi v bistveno bolj varnem avtomobilu kot običajni smrtnik na cesti, izgubil življenje. "Nisem bil na kraju nesreče, toda bil sem blizu. Pa to je čista smola, če bi nekdo tisočkrat tam zletel s ceste, ne bi umrl," je v pogovoru za naše novinarske kolege z 24sata dejal hrvaški avtomobilistični as Niko Pulić.
Spomnimo: irski voznik relija se je na preizkusu trase zaletel v ogrado in umrl na licu mesta. "Ta zavoj je pregleden, ni bila hitrost tista, ki bi bila vzrok za smrt, nič ne kaže na to, da bi se takšnemu mojstru to lahko zgodilo," se je čudil Pulić.
"Obdukcija bo pokazala, kaj se je zgodilo, ali je morda prišlo do infarkta ali možganske kapi pred nesrečo," je še dodal Pulić. Številni se čudijo, da je prišlo do smrti irskega voznika, saj avtomobil vsaj iz slik, ki so zaokrožile po spletu, ni bil videti pretirano razbit, toda neuradne informacije z relistične karavane so trenutno takšne, da je drevo prebilo okno dirkalnika in nesrečnemu Breenu zlomilo vrat.
"Na žalost se dogajajo tudi take stvari. Je voznik najboljše ekipe na svetu. Bil je frajer, šarmanten, duhovit, vedno si je vzel čas za vsakega. Tako, Bog je očitno tako hotel," je menil Pulić. Ta je dodal, da nas ojačana varnost v obliki kletk v dirkalnih avtomobilih ne sme zavesti. "Varnost dirkalnikov resda napreduje iz leta v leto, tako kot dirkalniki sami. Neverjetno, kakšne udarce lahko zdržijo, a vedno obstaja neka možnost nesrečnih okoliščin, če zleti kaj skozi steklo in vas kaj zadene v glavo. Ljudje umirajo tudi, če peljejo 30 kilometrov na uro, če pride do takšnega nesrečnega spleta okoliščin," je zaključil Pulić.
Akcija,cepimo se