Rdeči iz Maranella so z moštvenim ukazom na 1000. dirki formule 1 v Šanghaju, kjer se je zmage, druge zaporedne, veselil dirkač Mercedesa Lewis Hamilton, ujezili novinca v njihovem moštvu. Charles Leclerc je na startu VN Kitajske prehitel moštvenega kolega Sebastiana Vettla, nato pa po vsega desetih krogih prejel ukaz, da mora štirikratnega svetovnega prvaka spustiti naprej.
Monačan je takrat dirkal na tretjem, Vettel pa na četrtem mestu. Razlika med njima je znašala več kot osem desetink in nič ni kazalo, da bi 21-letnik kakorkoli oviral izkušenejšega kolega. Po ukazu iz moštva je Vettla spustil naprej, a favorizirani dirkač Ferrarija se kljub pomoči ni mogel kosati z obema srebrnima puščicama. Leclerca je na peto mesto potisnil Max Verstappen (Red Bull).
Ferrari je debitantu v ekipi ukazoval še na tretji od treh dirk, saj je tako v Bahrajnu kot v Avstraliji dobil navodilo, naj ostane za Vettlom. V Bahrajnu je ukaz ignoriral. Mladenič, ki vse resneje ogroža obstoječo hiearhijo v Maranellu, od moštva pričakuje razlago.
"Dobro sem startal, a prvi del dirke res ni bil najlepši. Kar zadeva Seba, moram videti celotno sliko. Pogovoriti se bo treba z inženirji, da bomlahko razumel njihovo odločitev. Prepričan sem, da obstaja razlaga," je povedal Leclerc, ki je po radijski zvezi sprva oporekal, a se nato uklonil ukazu. "Pregledati moram podatke in govoriti z mehaniki. Ne bi rad rekel česa neumnega," je dodal.
Vettel je dirko končal na tretjem mestu, za obema dirkačema Mercedesa. "Vesel sem uvrstitve na stopničke. Poskusil sem jima slediti, vendar sta bila prehitra. Želeli smo ujeti Mercedes. Občutek sem imel, da sem lahko hitrejši od Charlesa, vendar nisem našel pravega ritma, kolesa so mi blokirala in izgubljal sem prednost," je povedal Nemec.
"Pravico ima, da je jezen."
Šef Ferrarija Mattia Binotto je bil razumevaoč do Leclercovih frustracij. "Nismo dali prednosti enemu dirkaču. Poskušali smo narediti vse, kar je bilo v naši moči. Res je do tega prišlo bolj na začetku, a to je bil zelo pomemben del dirke. Razumem Charlesa. Žal mi je zanj, a Mercedes je bil hitrejši in želeli smo dati priložnost Sebu. Če je Charles jezen, ima vso pravico. Mogoče se bo naslednjič izšlo v njegovo korist," je povedal Binotto.
Vettel faster than Leclerc, Ferrari gave the order and they changed position! If it's faster, this is a race! I am against any order, especially at the beginning of the championship!@F1 @canalfocus1 @franciscoffc @ScuderiaFerrari #ChineseGP 🇨🇳 #Race1000 #canalfocus1 #focus1 pic.twitter.com/26fNA6K5WU
— Francisco Freire // Canal Focus1 (@franciscoffc) April 14, 2019
Team orders over at Ferrari as Leclerc gets the order to move over for Vettel #F1 ChineseGP pic.twitter.com/sR1bmvpgS9
— F1 Madness 🏁 (@F1_Madness) April 14, 2019
Media: “So Vettel and Leclerc will be free to race eachother?”
— Fake Hovercraft Kimi (@motorsportquags) April 14, 2019
Ferrari: #ChineseGP #F1 pic.twitter.com/9ZSiE02bvV
Charles Leclerc's #ChineseGP:
— bet365 (@bet365) April 14, 2019
- Told to let Sebastian Vettel pass him after just 11 laps of the race.
- Left out on the track until Sebastian Vettel passes him again on lap 43.
Ferrari's team orders: ¯\_(ツ)_/¯ pic.twitter.com/uXURGYrTOh
Tudi pri mercedesu se dela enako....
Avtor zapisa je novinec v Avtomoto športu ! To se dogaja že vrsto let v vseh teamih . Beri malo zgodovine.