Najelitnejši dirkaški šport je pred začetkom nove sezone postregel s spremembami pravil, ki nikogar niso pustile ravnodušnega. Največ pritožb tako s strani navijačev kot ekip prihaja na račun zvoka, ki ga oddajajo dirkalniki z 1,6-litrskim motorjem, polemiko pa je sprožila tudi uvedba pravila za varčnejšo porabo goriva.
Predsednik Ferrarija Luca di Montezemolo se namerava v Sakhirju sestati s šefom formule ena Berniejem Ecclestonom in predsednikom Mednarodne avtomobilistične zveze (Fia) Jeanom Todtom. Razpravljali naj bi o potencialnih spremembah, s katerimi bi poskrbeli za več razburjenja na dirkah F1, ki jim gledalci že dlje časa očitajo predvidljivost.
Ferrari za spremembe, McLaren bi počakal
Di Montezemolo je obstoječe stanje v formuli ena označil za ''varčevalni program'', saj dirkači zaradi večjih omejitev pri pretoku goriva ne morejo več pritiskati do maksimuma. ''Ne maram dirkanja v stilu vožnje s taksijem. Raje imam formulo eno, kjer je potrebno ves čas dirkati na meji,'' je nedavno za Autosprint povedal predsednik Ferrarija. Takoj so se pojavila namigovanja, da se di Montezemolo pritožuje zaradi slabega uvoda poskočnega konjička, a dejstvo je, da sta prvi moč rdečih in Ecclestone že lani opozarjala na posledice novega pravilnika, če se bodo dirkači namesto dirkanju posvečali varčevanju.
Nekatere ekipe pa pred nadaljevanjem sezone niso zaskrbljene. ''Mislim, da bi morali nekoliko počakati, da se privadimo, preden smo preveč kritični. Vedno se bodo našli ljudje, ki bodo imeli negativne pripombe. To je neizogibno,'' je povedal šef McLarna Ron Dennis.