Sebastian Vettel (Ferrari), štirikratni svetovni prvak z Red Bullom (2010-2013), bo po koncu letošnje sezone zapustil Ferrari, kjer mu v petih letih kljub navidezno sanjski združitvi ni uspelo ponoviti rezultatov, s katerimi je nekoč navduševal njegov rojak in mentor Michael Schumacher.
Vettel je za svojo usodo izvedel tik pred začetkom sezone, kar je močno načelo odnose v ekipi.
Prav tako je zanikal neuradne navedbe, da mu je Ferrari ponudil možnost enoletnega podaljšanja, za povrhu pa je vso odgovornost za razhod pripisal rdečim, čeprav so v Maranellu trdili, da je bila odločitev obojestranska.
V to je prepričan tudi nekdanji dirkač Ferrarija Eddie Irvine (1996-1999), ki meni, da bi mora a njegova nekdanja ekipa ob Charlesa Leclerca posaditi drugega, po možnosti mladega dirkača, četudi bi morali potemtakem izplačati Vettla.
"Pri Ferrariju je vedno največji pritisk. Že tako so bili v nezavidljivem položaju, zdaj pa se je še bolj zapletlo, saj so obtičali z dirkačem, ki ve, da bo ob koncu sezone dobil nogo. Pripadnosti ni več. Leclerc je njihova prva violina, kar je otežilo dinamiko znotraj ekipe. Jaz bi Vettla izplačal in se ga znebil že letos, namesto njega pa bi pripeljal mladega dirkača. Verjetno ne želijo plačati toliko denarja nekomu, da bi sedel križem rok. Tega ne vem. Vem pa, da je Vettlova prisotnost destruktivna za moštvo" je prepričan nekdanji "playboy" formule 1.
Dotaknil se je tudi trčenja obeh Ferrarijev v prvem krogu VN Štajerske. "Vettlov problem je v tem, da dela preveč napak. To sem že večkrat dejal. Čeprav je bila krivda na strani Leclerca, mu je Vettel pustil preveč prostora. Ko je Leclerc zapeljal na notranjo stran, je Vettel moral zaviti, ker je imel dirkalnike na levi, a je pred tem pustil preveč prostora, s čimer je Leclerca potegnil noter. Zagotovo je bil kriv Leclerc, vendar bi Vettlu pripsal vsaj pet odsotkov krivde," je sklenil Irec.