Lotus Group je poskrbel, da tudi pozimi v zakulisju formule 1 ni dolgčas. Ker so postali največji pokrovitelj in solastnik ekipe Renault, bosta v sezoni 2011 tako dve moštvi z bolj ali manj istim imenom: Lotus Renault (letošnji Renault) in malezijski Lotus Renault (letošnji 1Malaysia Lotus). Prvi bodo dirkali v zlato-črnih barvah, drugi bodo ostali pri zelenih z rumenim trakom.
Direktor Group Lotus, Dany Bahar, je ta teden ponudil nekaj več o njihovem najnovejšem udejstvovanju. Pravi, da so sprva mislili sodelovati z malezijsko ekipo in Tonyjem Fernandesom, a jim ti niso ponudili pravih priložnosti in so se raje odločili za angleško-francosko ekipo Renault. "Ponudba Fernandesa o sodelovanju je bila neumna in absurda in naši pogovori so se hitro končali," je pojasnil Bahar. "Nimamo neomejenih finančnih zmožnosti, da bi lahko na noge postavili novo ekipo, lahko pa vstopimo v že trdno ekipo."
Bahar pravi, da ni baraba, ki bi poskušal uničiti malezijski Lotus, a da ima Group Lotus drugačne cilje od Protona (lastnika Group Lotus), ki je pred letom dni dal Fernandesu dovoljenje za uporabo imena Lotus. Kaj bo torej z imenom? "Bodo štirje Lotusi ali dva? Ne vem. Mislim, da bomo našli rešitev, da imeni ne bosta enaki. Če pa dogovora ne bo, bo pač moralo odločiti sodišče," pojasnjuje Bahar, ki se za razliko od Fernandesa noče polastiti imena legendarne ekipe Lotus. "Mi nočemo biti Lotus. Lotus je veličastna zgodovina. A obenem nočemo, da bi si kdo drug lastil ime Lotus, ker Lotus je naša znamka avtomobilov."
Po drugi strani ima Bahar še višje cilje. Ne le solastništvo v ekipi Renault. Že leta 2012 bodo za svojo ekipo v seriji Indycar izdelovali lastni motor in to bi se po koncu triletnega partnerstva z Renaultom lahko zgodilo tudi v formuli 1.