Dirkanje na limitu, zaviranje in pospeševanje, zavijanje … zdaj pa še več novih gumbov na volanu dirkalnika. Dirkači so že pred časom izpostavili pomislek, da bi zaradi tega dirkanje lahko postalo bolj nevarno. "Treba bo pritiskati na številne gumbe, obenem pa še upravljati z volanom. Težava bi znala biti predvsem v slabem vremenu, ob slabi vidljivosti," je dejal Fernando Alonso.
saj sami ne želijo manj od šestvaljnikov.
Ob predstavitvi novega Ferrarija je na to opozoril tudi njihov tehnični direktor Aldo Costa. "Prišli smo do nesprejemljivega števila gumbov. Že v simulatorju smo preizkušali, če bo dirkač sploh zmogel upravljati z vsemi temi gumbi. Situacija je postala ekstremna." Costa dodaja, da se bodo z drugimi tehničnimi direktorji ekip sestali in pogovorili, ali se težavo da rešiti.
Kot veste, dirkalniki formule 1 nimajo prestavne ročice, temveč dirkači prestavljajo z gumbi na volanu. Ob tem je na njem še vrsta drugih gumbov, letos pa so dodali še dva nova in zelo pomembna: za uporabo sistema Kers in za nastavljanje premičnega zadnjega krilca.