Šport > Moto športi
16 ogledov

Debi Alonsa, Red Bull v dimu že po enem krogu

Alonso Jerez testiranja novi dirkalnik formula 1 EPA
Obiskanost testiranj v Jerezu je v četrtek nenadoma poskočila, ko je z novim ferrarijem F14 T po stezi prvič drvel domači junak Fernando Alonso. Nove težave za Red Bull.


Nekaj po 9. uri zjutraj se je Fernando Alonso po dirkališču v Jerezu prvič podal v novem dirkalniku F14 T, s številko 14 pa je nemudoma postavil tudi najhitrejši čas. Brez težav je opravil 26 krogov in pred veliko številnejšim občinstvom v Andaluziji nato nenadoma parkiral svoj novi dirkalnik sredi steze, potem ko se je najverjetneje ustavil zaradi težav z elektroniko.

Po "odstopu" Alonsa sta bila najhitrejša Jenson Button (McLaren) in Lewis Hamilton (Mercedes). Današnje dogajanje je sicer zaznamovala katastrofalna predstava Red Bulla, ki je najprej dolgo zamujal s prihodom na stezo, nato pa je Daniel Ricciardo svoj nastop končal že v prvem krogu.

Govorice o skrivnem orožju McLarna

Avstralec je moral pobegniti gostemu dimu in prepustiti gašenje uslužbencem ob progi. Felipe Massa je medtem odpeljal tudi svoje prve kroge za Williams, vse pa po prvih dneh testiranj zanima inovativno zadnje vzmetenje McLarna. Po boksih se že šušlja, da ima ekipa Buttona in Kevina Magnussena skrivno orožje.

"Nisem ga še videl v živo, toda všeč bi mi bilo, da bi si ga ogledal še malce bolj, ker je res videti zanimivo," je po tem, ko si je Button privozil najboljše izide četrtkovega dopoldneva, priznal tudi tehnični direktor Ferrarija James Allison. "Do zdaj sem videl le nekaj zamegljenih fotografij na spletu," je dodal.

Dve muhi na en mah

Fotografije McLarnovega MP4-29 prikazujejo nekakšne aerodinamične "blokade", ki zakrivajo zadnji del vzmetenja, a jih ni uspelo razvozlati še nikomur. Nekdanji oblikovalec dirkalnikov formule ena Gary Anderson je v tehnični analizi za spletno stran Autosport.com dejal, da zadnja inovacija omogoča večji aerodinamični potisk k tlom pri manjših hitrostih, prav tako pa zmanjšuje upor pri velikih hitrostih. In kar je najpomembnejše, se zdi vse usklajeno s predpisi.

"Tako ubiješ dve muhi na en mah, dobiš več potiska pri zaviranju in v počasnejših ovinkih ter manj upora pri velikih hitrostih," piše Anderson. "To bi lahko bilo skrivno orožje McLarna, ker bo to, če bo delovalo, nekaj takega, česar ne bo mogoče kopirati v petih minutah, saj je odvisno od številnih razvojnih parametrov na zadku dirkalnika."

McLarnu se tako obeta veliko boljša sezona 2013/14, potem ko so lani brez enih samih stopničk končali na petem mestu med konstruktorji. Nekdanji šef moštva Ron Dennis je znova povsem prevzel vodenje moštva in začel popolno prenovo, ena izmed prvih okrepitev pa je nekdanji sodelavec Lotusa Éric Boullier.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.