Moštva formule 1 se po najboljših močeh poskušajo spoprijeti s spremembami, ki jih za sezono 2014 veleva novi pravilnik najelitnejšega dirkaškega športa na svetu. Lanske 2,4-litrske motorje V8 so nadomestili motorji z 1,6 litra delovne prostornine in konfiguracijo V6, nekateri dirkači pa so se po prvih trestiranjih v Jerezu pritoževali, da so dirkalniki prepočasni.
Kobajaši je na prvem testiranju v Bahrajnu vknjižil čas 1:39;8, kar je štiri desetinke počasneje od najboljšega startnega položaja na lanskoletni dirki razreda GP2. Večina ekip, ki jih poganja Renaultov motor, se pred začetkom sezone posveča vzdržljivosti, Kobajaši pa opozarja, da hitrosti ne gre zanemariti.
Massa spet v ''pravih'' rokah
Brazilski dirkač Felipe Massa je zelo zadovoljen, da se mu je v Williamsu pridružil njegov nekdanji dirkaški inženir pri Ferrariju Rob Smedley.
Massa je prepričan, da bo Smedley ekipi pomagal do boljših rezultatov. ''On je človek, ki me stoodstotno pozna in ogromno ve o dirkalniku. Inteligenten je in razume, kako ostati konkurenčen. Zelo dobro se razumem z njim. On je več kot le dober inženir,'' je povedal Massa in dodal: ''Veliko nam lahko pomaga.''
Smedley, nekdanji inženir Giancarla Fisichelle, in Massa sta začela sodelovati leta 2006, ko se je Brazilec v Ferrariju pridružil Michaelu Schumacherju. Massi je prvih nekaj dirk pomagal inženir Gabriele delli Colli, s katerim se nista najbolje razumela, zato ga je Ferrari zamenjal s Smedleyjem.