Ross Brawn zapušča Mercedes! Po večmesečnem ugibanju, kakšna bo prihodnost nekdanjega tehničnega direktorja Ferrarija, ki je bil poleg Michaela Schumacherja najzaslužnejši za pet zaporednih naslovov rdečih iz Maranella (2000–2004), so iz Mercedesa sporočili, da se Brawn umika s položaja šefa ekipe. Njegovo vlogo bosta prevzela izvršna direktorja Toto Wolff in Paddy Lowe.
V tem trenutku še ni jasno, ali se bo Brawn umaknil iz formule ena ali si bo poiskal drug izziv. Britanskega inženirja se povezuje z McLarnom in Williamsom, govori pa se celo o morebitni vrnitvi k Ferrariju, saj so ga na dirki za veliko nagrado Brazilije opazili med pogovorom s šefom rdečih Stefanom Domenicalijem. Brawn bi imel v Maranellu priložnost delati z dvema nekdanjima svetovnima prvakoma – Fernandom Alonson (2005, 2006) in Kimijem Räikkönenom (2007).
Britanec v odzivu na slovo od Mercedesa o svoji prihodnost ni izdal ničesar. ''Pri moji odločitvi, da se umaknem z mesta šefa Mercedesa, je bilo najbolj pomembno, da izberem pravi trenutek za ekipo in ji s tem zagotovim nadaljnje uspehe. Načrtovanje nasledstva, ki smo ga izjavali v tem letu, nam omogoča, da moje zadolžitve prenesemo na Tota in Paddyja. Leto 2014 označuje začetek nove dobe v tem športu, zato smo menili, da je prišel pravi trenutek, da novo dobo začnemo z novim vodstvom, in si v prihajajočih letih s tem zagotovimo konkurenčni položaj. Ponosni smo lahko na naše dosežke na stezi, pa tudi na organizacijo v Brackleyju. Ekipa je v zadnjih šestih letih poskrbela za nekatere posebne spomine v moji karieri. Drugo mesto v letošnji sezoni konstruktorskega prvenstva je velik mejnik na naši poti do naslova prvaka. Prepričan sem, da bo ekipa v prihodnosti enako uspešna in da bom lahko ponosen na vlogo, ki sem jo odigral pri teh dosežkih,'' je povedal.
Mojster svojega poklica
Povprečen Ferrarijev dirkalnik sta s skupnimi močmi v enem letu povzdignila med kandidate za naslov svetovnega prvaka tako v dirkaški kot konstruktorski konkurenci. Po izjemno uspešnem obdobju pri rdečih iz Maranella, kjer je ekipi pomagal do petih zaporednih naslovov (2000–2004), je ob koncu sezone 2006 zapustil Ferrari. Leto kasneje se je vrnil v vlogi šefa Honde, po umiku japonskega proizvajalca pa je postal šef kolektiva Brawn GP, s katerim je Jenson Button leta 2009 osvojil svoj edini naslov svetovnega prvaka. Novembra 2009 se je Brawn preselil k Mercedesu, kjer je kmalu ponovno združil moči s Schumacherjem. Sedemkratni svetovni prvak je priznal, da je bil Brawn eden izmed glavnih razlogov za njegovo vrnitev v formulo ena.
Brawn ni razkril, kakšni so njegovi načrti za prihodnost, namiguje pa se, da bi lahko zasedel enega izmed pomembnih položajev v Mednarodni avtomobilistični zvezi (FIA).