Maurizio Arrivabene po poročanju italijanskih medijev ni več šef Ferrarija. Na položaju ga bo zamenjal aktualni tehnični direktor Mattia Binotto, s katerim naj bi že nekaj časa bila bitko za prevlado v rdeči garaži.
K nepričakovani potezi Ferrarija naj bi pripomogle napačne odločitve v drugem delu lanske sezone in nezmožnost poskočnega konjička, da bi prekinil večletno prevlado Mercedesa.
Mediji so o domnevnem konfliktu med Arrivabenejem in Binottom pisali že pred meseci, a je takratni šef Ferrarija navedbe kategorično zanikal: "To so lažne novice. Zgodbice, s katerimi želijo destabilizrati našo ekipo. Ustvarjajo probleme, kjer jih ni. Ne bom komentiral," je dejal Arrivabene in vztrajal, da mu pri Ferrariju niso šteti dnevi. A očitno temu ni bilo tako.
Arrivabene je šef Ferrarija postal pred sezono 2015 po neuspešnem osemmesečnem mandatu Marca Mattiaccija. Binotto je tehnični direktor moštva od leta 2016, ko je na položaju nasledil Jamesa Allisona. Ferrariju se je kot testni inženir pridružil že daljnega leta 1995.
Po poročanju Gazzette dello Sport je konflikt med šefom moštva in tehničnim direktorjem prerasel resen spor, kar je povzročilo nevdržne razmere v ekipi. Ker bi nesoglasja lahko ogrozila celotno kampanjo za sezono 2019, je moral posredovati celo Piero Ferrari, edini še živeči sin ustanovitelja poskočnega konjička Enza Ferrarija.
Končna odločitev je padla na pleča predsednika Ferrarija Johna Elkanna, naslednika pokojnega Sergia Marchionneja, ki je izbral Binotta.
Kadrovska rošada je sledila sezoni, v kateri naj bi prav napačne strateške odločitve pripomogle k temu, da se Sebastian Vettel ni mogel potegovati za naslov svetovnega prvaka. Čeprav se je Ferrari tekom leta kar nekajkrat proslavil z najhitrejšim dirkalnikom na startni vrsti, tega ni znal pretvoriti v rezultate.
Rdeči pod Arrivabenejem niso osvojili dirkaškega naslova, v točkovanju konstruktorjev pa so osvojili tri druga (2015, 2017, 2018) in eno tretje mesto (2016).