Red Bull in njegovo podružnico Toro Rosso bi lahko od leta 2017 poganjali Ferrarijevi motorji, trdijo nemški mediji.
Red Bull in Renault sta skupaj osvojila štiri zaporedne naslove svetovnega prvaka (in štiri konstruktorske!), z vzponom Mercedesa pa so se odnosi med avstrijsko ekipo in francoskim proizvajalcem začeli krhati.
Red Bull od svojega dobavitelja zahteva konkurenčno pogonsko enoto, s katero se bo lahko zoperstavil dominantni srebrni puščici, vendar Renault tudi letos ni pripravil motorja, ki bi se lahko potegoval za zmage.
Rdeči biki se z zlato sredino ne nameravajo zadovoljiti, rešitelja pa bi lahko našli v Ferrariju. V primeru, da bi se Red Bull odločil za sodelovanje s Scuderio, ki je njegove dirkalnike opremljala že v sezoni 2006, bi se moral zadovoljiti z rezervnim pogonskim sklopom, ki bi imel od 20 do 30 konjskih moči manj kot primarni motor, s katerim bi dirkala Sebastian Vettel in, če ga bo Ferrari obdržal v ekipi, Kimi Räikkönen.
''Tudi B različica Ferrarijevega motorja bi bila boljša kot A različica Renaultovega,'' je za Sports Bild pomenljivo dejal dr. Helmut Marko.
Pogovori za sodelovanje naj bi potekali za zaprtimi vrati med dirkaškim koncem tedna v Montrealu, cena Ferrarijevega motorja pa naj bi znašala približno 18 milijonov evrov na leto.