Kako potekajo priprave na novo sezono?
Do zdaj nam gre vse po načrtu. Prvi teden smo v argentinskem Ushuaiju vsak dan trenirali po dve disciplini, tako da je bila Tina na smučeh od osmih zjutraj do dveh popoldne. Količinsko smo oddelali skoraj dvakrat toliko kot v istem obdobju lani na Novi Zelandiji. Drugi teden se je Tina lahko primerjala z moško avstrijsko reprezentanco. Sledila je tridnevna pavza in selitev v Čile, kraj Portillo, kjer je sicer nemogoče dobiti traso za treninge. V Portillu sodelujem še z eno ekipo, ki pa naj za zdaj ostane skrivnost. Pogoji za treniranje hitrih disciplin so tukaj zares fenomenalni! Žal je Tina zbolela in ima prvi dan prosto, odkar smo začeli priprave.
Zvenite, kot da ste dohiteli vse zastavljene cilje – kljub nesoglasjih s SZS.
Da, obstajajo pa še vedno velike težave, ker smo na terenu brez podpisane pogodbe s SZS in posledično brez sredstev. Gospod Damjan Trpin (pravnik ekipe, op. p.) se pogaja z ljudmi z zveze, ki so na počitnicah. Enkrat predsednik dobi otroka, spet drugič niso dosegljivi in ta stvar se vleče v nedogled. Smo sami in izolirani.
Ali neurejena prihodnost kaj vpliva na vas?
Seveda mi to krati spanec in koncentracijo. Začeli smo program in to maksimalno od samega začetka. Dokler sem jaz šef, bo šel program “na polno”. Kaj to pomeni? Glede treningov, prehrane, psihologije in materiala gre vse po naših maksimalnih zmogljivostih. In druga točka – moti me, da nekateri manipulirajo s tem, da poleg Tine delamo tuji strokovnjaki in jo napeljujemo k zamenjavi ekipe. Tina dirka in bo dirkala za Slovenijo, pika!
Zadeve okoli nove pogodbe torej stojijo že lep čas?
Mi smo podpisali pogodbo, zveza pa ne. To obnašanje je v sferi neprofesionalnega.
Imate že pripravljene alternativne rešitve?
Če mi dajo sredstva, v redu. Če mi jih ne dajo, si jih bom prisiljen pridobiti sam, tako kot sem si jih že prvo leto.
Zveza je podpisala pogodbo s Citroënom, vi pa že lep čas sodelujete z Avtohišo Jarc. Komentar?
Eno je podjetje, drugo pa avtohiša, ki ne more biti v konkurenci s podjetjem. Nekateri se očitno ne zavedajo, da je prav ta avtohiša Tini rešila kariero, bolj kot jaz ali kateri koli drugi trener. Sklepamo lahko torej, da je zveza v konfliktu z našim že zdavnaj odobrenim sponzorjem. Najbolj smešno je pa to, da se prerekamo za nekaj, s čimer zvezi pomagamo, jo razbremenimo. Glavna napaka vodilnih na zvezi je komunikacija, ki je z nami ni oziroma je na katastrofalni ravni.
20
ogledov
Massi: "Komunikacija je katastrofalna"
Trener šampionke Tine Maze Andrea Massi se je s 3.000 metrov nadmorske višine v Čilu oglasil in pojasnil podrobnosti v zvezi s tem, da med Smučarsko zvezo Slovenije (SZS) in ekipo še ni prišlo do podpisa nove pogodbe.
glavna napaka na zvezi je to, da ni dobila prave kuverte... :))))