Red Bull, McLaren, Ferrari in Mercedes so nekdanje šampione Renault prehiteli v lanski sezoni, a solastnik ekipe Gerard Lopez pravi, da je cilj priti med najboljše štiri povsem realen.
"Upamo na to, da bomo imeli močan avto, močne dirkače, od katerih je eden, seveda, nekdanji svetovni prvak," je Lopez povedal med predstavitvijo novega Lotusa E20, ki ga bo poganjal Renaultov motor. "Potem moraš avto spraviti na čelo skupine, verjetno je ciljanje na četrto mesto razumen cilj za to sezono."
Nekdanji svetovni prvak Kimi Räikkönen se v karavano formule 1 vrača po triletni odsotnosti, ko je zapustil Ferrari in mesto prepustil dvakratnemu prvaku Fernandu Alonsu, sam pa se je večinoma neuspešno (in spektakularno) preizkusil v reliju. Finec, zmagovalec 18 velikih nagrad z McLarnom in Ferrarijem, bo v letošnji sezoni eden izmed kar šestih svetovnih prvakov v karavani. Njegov moštveni kolega bo Francoz Romain Grosjean. Prvak serije GP2 na sedmih dirkah za Renault pred leti ni osvojil niti točke.
"Vesel sem, da sem nazaj," je povedal Räikkönen, ki so ga pred povratkom vsi spominjali na neposrečeno potezo sedemkratnega prvaka Michaela Schumacherja pri Mercedesu. "Malce drugače bo kot tisto, na kar sem bil navajen, ko sem še dirkal v formuli 1. Malce drugačna pravila, ampak vsi so drugačni. Nekateri ljudje imajo več težav, da se navadijo na nove reči."
Novi zlato-črni E20 nosi ime po tovarni v Enstonu, saj gre za 20. dirkalnik, ki so ga sestavili za njenimi zidovi, kjer so nastajali tudi Tolemani, Benettoni in Renaulti. Tako Benetton kot Renault sta kasneje osvojila naslov prvaka, nazadnje prav Renault z Alonsom (2005, 2006).
Pri Red Bullu brez presenečenj
Dvakratni svetovni prvak Sebastian Vettel je ob ponedeljkovi predstavitvi novega dirkalnika RB8 v Milton Keynesu poudaril, da novi dirkalnik ne prinaša bistvenih presenečenj. "Avto temelji na lanskem modelu. Seveda je nekaj majhnih, a pomembnih sprememb," je dejal Nemec, ki želi z omenjenim bolidom še tretjič postati svetovni prvak.
Najbolj opazne so spremembe na prednjem delu, kjer ima dirkalnik po vzoru Ferrarija nekoliko bolj poudarjeno grbasto obliko. Pri Red Bullu ne skrivajo, da so poskrbeli za nekatere spremembe in kot v vseh ekipah, je tudi njihov glavni konstruktor Adrian Newey pri novih idejah iskal nejasnosti in "luknje" v pravilnikih formule 1.
Vettel je z mislimi že pri novi sezoni, za katero napoveduje, da bo izredno tesno. Prvi bo dirkalnik preizkusil Avstralec Mark Webber, svetovni prvak pa ga bo v španskem Jerezu prvič testiral v četrtek.