Zmagovalec relija Akropolis Sebastien Loeb je dejal, da je našel pravo mero med tveganjem in zanesljivostjo. Na stopničkah še Petter Solberg in Mikka Hirvonen. Andrej Jereb je bil 39.
|
Reli Akropolis, končni vrstni red
|
1. S. Loeb (FRA, Citroen) 3:19:43,6
2. P. Solberg (NOR, Subaru) +1:09,5
3. M. Hirvonen (FIN, Ford) +1:56,1
39. A. Jereb (Subaru) – odstop
|
Svetovni prvak Francoz
Sebastien Loeb
je zmagovalec relija
Akropolis
v Grčiji. Na sedmi letošnji dirki za SP si je voznik Citroëna privozil
1:09 minute prednosti pred Norvežanom
Pettrom Solbergom
(Subaru) na drugem mestu, tretji je bil Finec
Mikko Hirvonen
(Ford), ki pa je izgubil mesto vodilnega v SP. Nov vodilni je Loeb
s točko prednosti. To je bila za Loeba že njegova 41. zmaga v SP, peta to sezono in po letu 2005
druga v Grčiji, s katero je Francoz prevzel mesto vodilnega v svetovnem prvenstvu in ima zdaj točko
prednosti pred doslej vodilnim Hirvonenom, ki je v zadnjih 24 urah relija "splezal" z osmega na
tretje mesto.
"Danes je bilo zelo razburljivo, vseeno pa sem imel v mislih tudi skupno uvrstitev v SP. Moram
priznati, da sem držal pesti za Pettra, da bi ostal med mano in Hirvonenom. Reli je bil zelo
naporen, tako za dirkače kot za avtomobile in pnevmatike. Zadovoljen sem, da sem znal najti pravo
mero med tveganjem in zanesljivostjo,"
je po prihodu na cilj dejal Loeb. Zelo dobro razpoložen
je bil tudi Petter Solberg; ne le, da je premiera nove Impreze odlično uspela, Norvežan, svetovni
prvak iz leta 2003, se je prvič po marcu lani uvrstil na zmagovalne stopničke:
"Končno imam avto, s katerim sem zadovoljen. To je bil za novo Imprezo res odličen začetek."
|
Anderj Jereb in Miran Kacin sta morala žal odstopiti. © Gr. P.
|
|
Na reliju je v produkcijskem prvenstvu
PWRC za italijansko moštvo Motoring Club nastopil tudi Slovenec
Andrej Jereb (Subaru Impreza N12), ki je bil po drugi etapi na skupno 39. mestu,
vendar je moral odstopiti, ker je pri prevračanju na zadnji hitrostni preizkušnji poškodoval
varnostno kletko dirkalnika. Za Jereba in njegovega sovoznika
Mirana Kacina se je grški reli končal v slogu dobrega začetka in slabega konca.
Prvi dan relija je bil Jereb celo na
petem mestu v PWRC in 20. v skupnem seštevku. A je nato po manjši napaki, ko je
nasedel ob robu ceste in za rešitev potreboval več minut, in kasnejši tehnični okvari s petega
padel na
20. mesto v produkcijskem prvenstvu. Smola pa se je Izolčana držala tudi drugi
tekmovalni dan. Potem ko je na enem od zavojev najdaljše, 32 kilometrov dolge hitrostne
preizkušnje, kjer so reli končali kar štirje njuni tekmeci, zgolj prebil pnevmatiko in poškodovala
obeso ter se še privlekel do servisne cone, pa mu je v popoldanskem delu začel nagajati še motor.
Na zadnji sobotni HP pa sta se Slovenca za nameček še prevrnila, ostala na cesti in za nekaj časa
zaprla pot ostalim posadkam. Jereb in Kacin sta prevračanje prestala nepoškodovana, drugače pa je
bilo z njunim Subarujem. Karoserija sicer ni bila huje poškodovana, a varnostna kletka je dobila
manjše razpoke in komisar relija jima je nadaljevanje prepovedal.
"Ker sem imel že cel dan težave, sem hotel doseči vsaj nekaj posameznih odličnih časov. Tako
sem vozil precej napadalno, a je šlo za dokaj majhno napako. Pri sekanju zavoja sem povozil skalo,
ki je toliko poškodovala kolo, da nisem mogel več upravljati vozila. Prevrnila sva se, hitro
izstopila iz avtomobila in opozorila ostale tekmece, ki sprva niso mogli mimo naju. Žal se je to
pripetilo, a enkrat v petnajstletni karieri sem moral končati tudi na strehi. Po reliju me
prevevajo mešani občutki, saj sva z Miranom dosegla vrsto odličnih časov, a žal dirke nisva
končala,"
je po odstopu, potem ko je prvič v karieri izkusil obračanje na streho, povedal
Andrej Jereb. Grški reli je bil njegova druga letošnja avantura v SP, nastopil je že na podobno
napornem reliju v Argentini. SP se bo nadaljevalo s preizkušnjo v
Turčiji
od 13. do 15. junija.