Slovenski košarkarski zvezdnik Luka Dončić je po mnenju britanskega magazina SportsPro, ki je specializiran za blagovne znamke ter njihov vpliv v športu, med marketinško najbolj zanimivimi športniki na svetu. Enaindvajsetletni Ljubljančan na lestvici 50 športnikov v tem pogledu zaseda 36. mesto.
Športni magazin je enajsto leto zapovrstjo pripravil pregled marketinško najbolj vplivnih posameznikov v športu, pred tem so več pozornosti posvečali vrednotenju športnih blagovnih znamk.
Prvič se je na seznamu športnikov znašel zvezdnik ameriškega košarkarskega kluba Dallas Mavericks, ki je v štirih kategorijah zbral dovolj točk, da na lestvici zaseda 36. mesto.
Dončić je prehitel zvezdnike kot so dirkač F1 Charles Leclerc (37.), košarkarji Anthony Davis (42.), Zion Williamson (43.) in Giannis Antetokounmpo (44.), biatlonka Dorothea Wierer (47.) in smučarka Mikaela Shiffrin (49.).
1. This year’s 50 Most Marketable Athletes list is powered entirely by Nielsen. Here, the company discusses the rise of athlete influencers and how the planet’s elite sportsmen and women are harnessing the power of their platform #SP50MM #SportsBiz https://t.co/IbpZXRxmiK
— SportsPro (@SportsPro) September 29, 2020
Prvih deset mest zasedajo Lionel Messi, Cristiano Ronaldo (oba nogomet), LeBron James (košarka), Virat Kohli (kriket), Bianca Andreescu (tenis), Neymar (nogomet), Habib Nurmagomedov (mešane borilne veščine), Rohit Sharma (kriket), Mohamed Salah in Paulo Dybala (oba nogomet).
Petdeset najbolj vplivnih blagovnih znamk v svetu športa bo magazin objavil 5. oktobra.
Jebo vam lukec mamo!!