Moštvo Dallas Mavericks je v severnoameriški košarkarski ligi NBA doma premagalo Sacramento Kings s 114:113. V vrstah zmagovitih gostiteljev ni bilo slovenskega zvezdnika Luke Dončića, ki ima poškodovan prst.
Trener Dallasa Jason Kidd sicer ni pojasnil, zakaj je Dončić na listi poškodovanih, po poročanju ameriških medijev pa zaradi poškodbe prsta na nogi ni igral prvič po 7. januarju in skupno šestnajstič v sezoni.
"Želeli smo, da bi Luka igral. Kar nekaj časa smo potrebovali, da smo se privadili na njegovo odsotnost. Mislim, da so fantje kljub temu odlično igrali in našli ritem tudi brez njega," je na novinarski konferenci po tekmi pojasnil Kidd in dodal, da v ekipi menijo, da se bo Dončić vrnil na parket že za naslednji dvoboj v ponedeljek proti Utahu.
Zaradi neigranja Luke Dončića je tako manjkala "smetana na torti" večera, saj so se pri Dallasu resnično potrudili ter organizirali svoj prvi "I Feel Slovenia Night" (slovenski večer), ko so celotno tekmo promovirali Slovenijo kot turistično in gospodarsko destinacijo na ameriškem trgu.
It’s the first #ifeelsLOVEnia night at the @aacenter 🇸🇮
— Dallas Mavericks (@dallasmavs) March 5, 2022
🆚 @sacramentokings
⌚️ 4PM CT
📺 @ballysportssw
📻 @theeagledallas & 99.1 FM pic.twitter.com/8Nt4vnuUra
Športni dogodek je bil tako na vseh kanalih kluba Dallas Mavericks označen za "I feel Slovenia night", znamka I feel Slovenia se je prikazovala na LED-zaslonih v dvorani. Slovenijo kot turistično in gospodarsko destinacijo je STO v partnerstvu s Turizmom Ljubljana in javno agencijo Spirit Slovenija tudi predstavljala na razstavnem prostoru pred košarskarsko dvorano. Obiskovalcem so bili na voljo promocijska gradiva in navijaški rekviziti I feel Slovenia, ki so dvorano obarvali zeleno.
Tekma se je tudi začela ob zelo ugodnem terminu za slovenske ljubitelje košarke (23:00), ki so tako nestrpno pričakovali prvi zgodovinski slovenski večer na tekmah Maverickov, ki pa je na koncu minil brez prvega slovenskega košarkarskega zvezdnika.
#ifeelslovenia night 🏀 @AACenter @dallasmavs @luka7doncic pic.twitter.com/8DwLxjj6xm
— Feel Slovenia (@SloveniaInfo) March 5, 2022
A kljub Dončićevi odsotnosti je bil večer nekaj posebnega, za kar je v sodelovanju z ekipo Dallas Mavericks poskrbela Slovenska turistična organizacija (STO), ki je pripravila posnetke in prispevke o naravnih lepotah ter turističnih znamenitostih Slovenije, katere so se tekom večera prikazovale na velikem zaslonu.
Na tekmi se je zbralo tudi ogromno slovenskih navijačev, ki so tudi ob neigranju Dončića skrbeli za odlično vzdušje, s tribun dvorane pa je pogosto odmevalo "Kdor ne skače ni Sloven'c!"
I feel really bad for Slovenian fans in the arena, travelling all this way to watch Luka... but they still seem to be enjoying themselves. pic.twitter.com/FNdxpqUFiH
— Matej Sportinfo (@MatejSportinfo) March 5, 2022
Za prav poseben šov pa so poskrbeli Dunking Devils, slovenska akrobatska skupina, ki je med polčasom s svojimi vragolijami na noge dvignila občinstvo American Airlines Centra.
Halftime show z Dunking Devilsi🇸🇮💪🏻@DunkingDevils pic.twitter.com/A4WMHVCrHl
— Dallas Mavs Slovenia 🇸🇮 (@dallasmavsSLO) March 5, 2022
Prvih tisoč obiskovalcev tekme pa je prejelo še prav poseben šal "I Feel Slovenia", ki seveda ni smel manjkati na slovenskem večeru.
Dan prej, v petek, je klub Dallas Mavericks pripravil dobrodelni ples, na katerem je imela posebno vlogo steklenička z vinom najstarejše trte na svetu iz Maribora. Prodali so jo za 20.000 dolarjev, so sporočili iz Zavoda za turizem Maribor.
The I feel Slovenia night. #ifeelslovenia pic.twitter.com/1eB9BcIp2x
— Maša Puklavec (@Masha_SI) March 5, 2022
Sodelovanje s košarkarskim klubom Dallas Mavericks sega v leto 2020, ko je klub zaradi izjemnosti Dončića za Slovenijo pripravil posebno promocijsko ponudbo. Tako je več slovenskih institucij, STO, Spirit Slovenija, ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo, ministrstvo za zunanje zadeve, vladni urad za komuniciranje in Turizem Ljubljana, sklenilo partnerstvo s klubom za krepitev in povečanje prepoznavnosti Slovenije in nacionalne znamke I feel Slovenia ter za predstavitev države, njene edinstvenosti, nišnosti, gospodarskih, naložbenih in turističnih priložnosti.
Aprila bo tako sledila še poslovna konferenca Texas Feels Slovenia z delavnico slovenskega turizma.
💚When Texas feels Slovenia on a basketball court...🇸🇮 with @mcuban, who became the ambassador of Slovenian tourism for 2021. #ifeelsLOVEnia pic.twitter.com/zVmvmMLcQz
— Feel Slovenia (@SloveniaInfo) March 5, 2022