Kobe Bryant, nekdanji NBA zvezdnik ki je januarja umrl v helikopterski nesreči v Los Angelesu, je v karieri zaslužil na stotine miijonov dolarjev, svoj denar pa je znal oplemenititi tudi v poslovnem svetu, pri čemer se je tako kot na igrišču zgledoval po svojem idolu in najbogatejšemu športniku vseh časov Michaelu Jordanu.
Bryant je leta 2014 investiral šest milijonov dolarjev v osvežilno športno pijačo BodyArmour in takrat postal 10-odstotni lastnik blagovne znamke. Podjetje je v samo nekaj letih zabeležilo neverjetno rast, zaradi česar je vrednost Bryantovega deleža narasla na vrtoglavih 200 milijonov dolarjev.
Nekdanji NBA zvezdnik je bil pred usodno nesrečo četrti največji delničar znamke BodyArmour, večji delež od njega so imeli v lasti samo ustanovitelj podjetja Mike Repole, Coca-Cola in Dr. Pepper. S Kobejevo smrtjo je nadzor nad 200-milijonskim deležem prevzela njegova žena Vanessa.
"Izgubil sem dobrega prijatelja. Izgubil sem brata, podjetje BodyArmour pa je izgubilo idejnega očeta," je za Fox News povedal ustanovitelj podjetja Repole in znoval poudaril, da sta bili Kobejeva investicija ter kreativna vizija ključni za uspešen razvoj njegovega podjetja. "Znamka BodyArmor ima Kobejev pečat. Če leta 2012 ali 2013 ne bi verjel v nas, danes ne bi bili v tem položaju," je dodal.
Vrednost košarkarjeve investicije je skokovito narasla leta 2018, ko je velik delež podjetja kupila Coca-Cola.
Bryant ni bil samo investitor, temveč tudi glavni ambasador, kreativni sodelavec in član upravnega odbora. "BodyArmour je njegova poslovna zapuščina," je sklenil Repole.