O Luki Dončiću ste lahko v zadnjih mesecih prebrali ogromno. Ljubljančan ni zvezda le v Sloveniji in ZDA, ampak je vse bolj priljubljen na celotni zemeljski obli.
Po fantastičnih predstavah v letošnji sezoni je Dončićeva slava dosegla nove višave, zato njegovo podobo skuša unovičiti na ducate podjetij. Zdaj so se v košarkarjevem taboru odločili za zaščito njegovega imena.
"Za to smo se sicer odločili že kar nekaj časa nazaj, takrat so nam agentje svetovali, da bi to bilo dobro narediti, ker slej kot prej pri velikih športnikih pride do izkoriščanja blagovne znamke, in ravno to se je zdaj izkazalo," je v oddaji 24ur dejala Dončićeva mati Mirjam Poterbin.
Dončićeva podoba krasi ogromno različnih produktov, številni njegov lik izkoriščajo brez njegove vednosti. Nekateri vendarle povprašajo za dovoljenje, kot je to storil Disney ob nedavni izdaji klubske majice v stilu Vojne zvezd.
Poterbinova je pojasnila, da ne gre za iskanje dodatnih finančnih prilivov, pač pa za korektnost do tistih znamk, ki plačujejo za trženje Dončićeve podobe. "Če bo prišlo do kakršnekoli tožbe, bo ves denar šel v dobrodelne namene," je zagotovila.
V patentni pisarni so štiri blagovne in storitvene znamke Luka Dončić zaščitili že v 35 državah, toda zlorabe so še vedno pogoste.
"Vsak športni subjekt, pa naj bo to športnik, športnica, klub, organizacija ali pa dogodek, ima lastnino športa oziroma pravico, da uporablja to lastnino. V procesu športnega sponzorstva lahko podjetje odkupi te pravice, da lahko uporablja ime in podobo, v tem dogovoru pa je treba tudi opozoriti, za kakšno časovno obdobje gre, na katerem trgu, s kakšnim namenom ... Vse to se potem finančno ovrednoti v sponzorski pogodbi," je za 24ur pojasnil strokovnjak za športni marketing Gašper Pavli.
Dončić trenutno okreva po poškodbi gležnja, ki jo je utrpel pretekli konec tedna. Dallas Mavericks so na odličnem tretjem mestu v zahodni konferenci.