Izjemno nadarjeni kolesar ekipe Bora-Hansgrohe Cian Uijtdebroeks ni mogel skrivati svojih frustracij in je javno izrazil svoje nezadovoljstvo nad podporo, ki jo je prejel s strani ekipe na nedavni kronometrski preizkušnji Chrono des Nations, ko je imel tehnične težave tako s svojim prvim, kot rezervnim kolesom.
20-letni Belgijec je na koncu preizkušnjo končal na 14. mestu, z več kot štirimi minutami zaostanka za Joshom Tarlingom (Ineos Grenadiers), potem ko so njegov zadnji nastop v sezoni pokvarile tehnične težave, obenem pa je dal jasno vedeti, da njegova ekipa, za katero bo v novi sezoni nastopal tudi naš Primož Roglič, močno zaostaja za največjimi konkurenti na področju aerodinamičnosti.
"Po desetih kilometrih sem imel težave s prestavami in sem moral nemudoma zamenjati kolo. Toda izkazalo se je, da je rezervno kolo povsem nevozno. Semkaj sem prišel z namenom, da bi se učil. Seveda bi bilo lepo, če bi se moja kolesa dalo voziti ..." je v pogovoru za Het Nieuwsblad besnel mladi kolesarski šampion.
Mladi kolesar Bore je sicer v letu 2023 potrdil, da gre za enega najbolj talentiranih kolesarjev na svetu. Potem ke je v sezoni 2022 dobil dirko po Franciji za mlade kolesarje (Tour de L'Avenir), je letos na šestem in sedmem mestu končal dve izmed najprestižnejših enotedenskih etapnih dirk, dirko po Romandiji in dirko po Švici, medtem ko je ob svojem debiju na velikih tritedenskih dirkah končal Vuelto na osmem mestu.
A ravno na omenjeni dirki je prišlo do prvih nesoglasij znotraj moštva, potem ko ga je moštveni kolega Aleksander Vlasov v zadnjem tednu silovito napadal in želel prehiteti v skupnem seštevku, namesto da bi si pomagala do čim boljših uvrstitev. Takrat so se tudi pojavile prve govorice, da si zaradi spora z izkušenim Rusom Uijtdebroeks želi menjave moštva, omenjale pa so se ekipe, kot so Lidl-Trek, Ineos Grenadiers in Groupama-FDJ.
Čeprav so nekateri mediji poročali, da mladi Belgijec verjetno ne bo najbolje sprejel niti prihod našega Rogliča, vsaj zaenkrat temu ni tako, saj je Uijtdebroeks razkril, da si bosta z Rogličem verjetno razdelila najpomembnejše dirke ter da bo sam verjetno napadel Giro, saj bo Rogličev glavni cilj Tour. A če ga že ne moti prihod novega kapetana, pa je mladi šampion jasno izrazil nezadovoljstvo nad tehnologijo in trenutnim stanjem, ki ga njuna ekipa kaže pri vožnji na čas.
"Gre za nekaj, kar bodo morali izboljšati! Imam moč. S svojimi 65 kilogrami preko ene ure obračam pedala s povprečno močjo 400 wattov. Vendar bo potrebno dodelati celotno postavitev na kolesu, saj s tem izgubim veliko časa. Na Giru bosta na sporedu dva kronometra. Resnično nočemo po nepotrebnem izgubljati časa. Pozimi bomo morali veliko časa preživeti v vetrovniku in izboljšati mojo pozicijo na kolesu. Zaenkrat še niso naredili načrta za zimo, toda zdi se mi očitno, da bi se ekipa morala osredotočiti na to. Bilo bi neumno, če bi bilo drugače," se je ob pomanjkanje dela na aerodinamičnosti obregnil mladi kolesar.
Uijtdebroeks je pred svojim prestopom med profesionalce veljal za velikega ljubitelja našega Primoža Rogliča, kateri mu je bil v mladosti tudi največji idol. V novi sezoni bo imel priložnost, da s svojim vzornikom vozi za isto ekipo, medtem ko prihodnost zaenkrat še ni jasna, saj mu pogodba poteče po prihodnji sezoni. Vse več se govori o njegovi selitvi in tudi sam je namignil, da morda slovo od Bore ni tako daleč.
"Ne želim še razmišljati o tem. Do zdaj sem imel vedno sestavljen zelo dober program in sem lahko zelo napredoval. Tu gre velika zahvala ekipi. Takšne svobode ne bi imel pri drugih ekipah. Toda pozorno bomo morali analizirati stvari, kaj bo potrebno, da bomo v prihodnosti resnično konkurenčni na velikih tritedenskih dirkah. Nato bom videl, kaj mi lahko Bora ponudi in če bom moral poiskati drugo moštvo," je zaključil mladi šampion.
Mulc naj mal shujša pa bo aerodinamičen