Kar nekaj kolesarjev je že po prvi etapi Vuelte izrazilo svoje razočaranje zaradi početja organizatorjev, najglasnejši je bil svetovni prvak v individualni vožnji na čas Remco Evenepoel. Zmotilo ga je dejstvo, da so vodilni možje Vuelte ob slabem vremenu vztrajali s poznim začetkom etape, ob dežju in mokrih cestah pa so se morali kolesarji na moštvenem kronometru tako spopasti še s slabo vidljivostjo zaradi teme.
"Vedeli so, da bo temno. Cel dan imajo čas, da izpeljejo ekipni kronometer, a moramo čakati do večera. Dež je dež, tega ne moremo spremeniti, toda na ostale okoliščine, v katerih tekmujemo, bi lahko vplivali," je organizatorje kritiziral Evenepoel.
Največja žrtev razmer je bila ekipa Jayco AlUla, ki je sicer še nastopila ob nekoliko boljši vidljivosti, a so se že za avstralsko moštvo razmere izkazale za nekoliko prezahtevne. Skoraj vsi kolesarji so se namreč znašli na tleh.
La caiguda del Jayco AlUla.#LaVuelta23 pic.twitter.com/ekPbuZb1PO
— Miquel Martí (@miquel_marti) August 26, 2023
😔Dura caída del 🇦🇺Jayco AlUla en la crono por equipos de la Vuelta a España 🇪🇸 #LaVuelta23 #Noticiclismo #Ciclismo pic.twitter.com/5TNy6zOneM
— NotiCiclismo ➡ 🇪🇸 #LaVuelta23 (@Noticiclismo1) August 26, 2023
Z manjšim razočaranjem so prvi dan sklenili tudi prvi favoriti za skupno zmago. Jumbo-Visma, ki sicer v ekipnih vožnjah na čas vselej sodi v vrh, si je pridelala pol minute zaostanka, predvsem zaradi predrte gume na kolesu zmagovalca Toura Jonasa Vingegaarda.
Nizozemcem se je tako že malce maščevala taktika dveh kapetanov, saj morajo ostali kolesarji čakati nanj in Primoža Rogliča, če pride do težav. V primeru, da bi bil Zasavec edini kapetan, bi se lahko s še štirimi kolegi odpeljal naprej, ekipi so pripisali čas petega v cilju, tokrat pa temu ni bilo tako.
Ekipa DSM-firmenicha je na progo krenila kot druga in imela na začetku še nekoliko boljše pogoje ter vidljivost. Ciljno črto je prečkala s časom 17:30, na koncu pa se ji je najbolj približal Movistar. Ta je zaostal za 55 stotink.
Rdečo majico bo v drugi etapi tako nosil Italijan Lorenzo Milesi, sicer svetovni prvak v vožnji na čas med mlajšimi člani, ki je ciljno črto prečkal kot prvi v ekipi DSM-firmenicha.
Očitno se nisem motil, ko sem napovedal, da je to z 2 kapetanoma slaba ideja, ker JV nima dveh ekip, da bi delale zanju.