Potem ko v zadnjih dveh letih ni več prva violina moštva Jumbo-Visma, so se v zadnjem času pojavila številna ugibanja o morebitnem odhodu Primoža Rogliča, ki je bil dolgo časa daleč najuspešnejši kolesar nizozemskega moštva, a je ob neverjetnem vzponu Jonasa Vingegaarda padel v drugi plan.
Slovenec je letos tako celo izpustil največjo dirko na svetu, prav tako pa je jasno, da je malo verjetno, da bi imel tudi v prihodnosti znotraj Jumbo-Visme še kdaj vlogo kapetana na sloviti dirki po Franciji. A ker gre ob Jonasu in Tadeju Pogačarju še vedno za najboljšega kolesarja za velike tritedenske dirke, na trgu ne manjka ekip, ki so pokazale zanimanje za izjemnega Slovenca, okoli katerega bi bile pripravljene graditi svojo ekipo.
V zadnjih mesecih se je tako Rogliča povezovalo z ekipami, kot so Lidl-Trek, Movistar in Ineos Grenadiers. A ob vseh teh govoricah o morebitnem prestopu je ves čas obstajala velika težava, Primoževa pogodba, ki ga za Jumbo-Vismo veže vse do konca leta 2025. V svetu kolesarstva namreč ne vidimo prestope v stilu nogometa, ko bi ena ekipa preprosto odkupila kolesarja iz druge ekipe, temveč se pogodbe spoštujejo do konca. Edina možnost za Rogličev odhod bi torej bila, če bi mu Jumbo-Visma dovolila, da predčasno prekine pogodbo, ki jo je sklenil z Nizozemci.
Toda v ponedeljek je kolesarski svet pretresla novica, da se pripravlja velika združitev, saj naj bi Jumbo-Visma in Soudal-QuickStep združila moči in ustanovila skupno ekipo. V primeru, da bi se torej ekipi pridružil še Remco Evenepoel, bi se tako Roglič znašel še v slabšem položaju, saj bi moral za svojo mesto kapetana tekmovati še z enim odličnim kolesarjem. A po drugi strani je ravno združitev s Soudal-QuickStepom odlična priložnost, da Primož že po letošnji sezoni zapusti svojo sedanjo ekipo.
Na socialnih omrežjih se je namreč oglasil zloglasni Johan Bruyneel, nekdanji legendarni športni direktor, ki je sodeloval z Lancom Armstrongom in si tako tudi prislužil doživljenjsko prepoved delovanja v kolesarstvu. Bruyneel je preko svojega Twitter profila namreč sporočil, kaj morebitna združitev dveh ekip pomeni za vse kolesarje in osebje na plačilni listi obeh ekip.
"Če do te združitve dejansko pride, ne bo nihče z veljavno pogodbo (tako vozniki kot osebje) pristal na ulici. Ekipi bosta morali najti rešitev za vse zaposlene (vsaj izplačati preostali del pogodbe ali jim poiskati drugo ekipo, ki bi tako brezplačno dobila kolesarja), sicer UCI (Mednarodna kolesarska zveza) ne bo dala zelene luči za to združitev," je najprej Bruyneel pomiril vse, ki so se bali, da bodo ob morebitni združitvi številni ljudje in kolesarji pristali na cesti.
Nato pa se je Bruyneel še dotaknil teme, ki se najbolj tiče Rogliča. "In k temu želim dodati, da bo vsak kolesar, ki ima pogodbo z ekipo, ki bi izgubila ali prodala svojo World Tour licenco, in si ne želi biti del te nove združitve, lahko prestopil v drugo ekipo. Njegova trenutna ekipa tega ne bi mogla preprečiti, ker bi dejansko ekipa, s katero je kolesar podpisal pogodbo, prenehala obstajati," je še opozoril Bruyneel.
Regarding this rumored merger, here are few thoughts:
— Johan Bruyneel 🇧🇪 (@JohanBruyneel) September 24, 2023
First of all, it’s not confirmed yet so let’s wait and see if this will / can happen.
Secondly, if this merger actually happens, nobody with a valid contract (both riders and staff) will be on the street. The teams will… https://t.co/k75YsV6BhB
Ker bi torej stara ekipa Jumbo-Visme z združitvijo s Soudal-QuickStepom postala neka nova ekipa, bi lahko vsaj po Bruyneelovih besedah Primož Roglič že po letošnji sezoni predčasno prekinil svojo pogodbo in okrepil katero izmed konkurenčnih ekip.
Nemudoma po objavi te novice so se tudi že pojavila nova številna ugibanja o Rogličevi prihodnosti in glede na to, da je končno na trg stopil tudi Ineos Grenadiers ter začel svojim kolesarjem podaljševati svoje pogodbe ter podpisovati nove okrepitve, se trenutno Rogliča ponovno najbolj povezuje s prestopom k tej sloviti britanski ekipi.