Skupaj je 18 nemških prvoligaških klubov v prestopnem roku za okrepitve porabilo nekaj manj kot 212 milijonov evrov, a za nakup 156 nogometašev. Zanimivo je, da so klubi lani s prodajo igralcev zaslužili 185,5 milijona evrov, s čimer je ta vsota zelo izenačena. Seveda izračuni veljajo le za celo ligo, saj so težave v posameznih sredinah velike.
BvB in Bayer zapravljala
Drugače je pri prvakih, münchenskem Bayernu, kjer so za reprezentanta Tonija Kroosa ob prestopu v Real Madrid prejeli 30 milijonov evrov, Mario Mandžukić je odšel v Atlético Madrid za 22 milijonov. Že tako polna blagajna Bavarcev je ostala še bolj polna, saj so Roberta Lewandowskega iz Borussie Dortmund dobili brez odškodnine.
Prav Borrusia pa je segla najgloblje v blagajno, da bi nadomestila odhod Lewandovskega. Za Italijana Cira Immobileja so odšteli 18,5 milijona evrov, za Herthinega Adriana Ramosa 9,7 in za Matthiasa Ginterja 10. Zdaj v Dortmundu upajo, da se bo nadaljeval urok Bayerna, ki še nikoli po tem, ko so Nemci postali svetovni prvaki, ni osvojil prvenstva in seveda računajo na lastne možnosti. Za skoraj 30 milijonov se je okrepil tudi Bayer Leverkusen.
Rudarska kluba z največ predplačniki
Večino izdatkov bodo klubi pokrili kar s sredstvi za TV prenose. Letos bodo klubi v prvi in drugi ligi skupaj prejeli 710 milijonov evrov z naslova TV pravic. Dodatnih 70 milijonov bodo prinesle pravice na tujih trgih. Televizije so zadovoljne tudi z gledanostjo, ne le derbijev, tudi oddaj. Samo pregled lige na prvi nemški televiziji je imel v prejšnji sezoni v povprečju skoraj 5,2 milijona gledalcev.
Tudi v ostalih pogledih liga svetovnih prvakov raste iz leta v leto in letos so v Bundesligi zabeležili nov rekord po številu prodanih sezonskih vstopnic. Na prvem mestu je Borussia Dortmund s 55.000 prodanimi, sledita FC Schalke 04 s 43.900 in Bayern, ki je prodal vseh 38.000. Bavarci zdaj razmišljajo, kako bi kratkoročno za nekaj tisoč gledalcev povečali stadion. V bavarski prestolnici je namreč že razprodanih vseh 17 tekem domačega prvenstva.