Kako s svojimi proizvodi ali storitvami doseči mlado generacijo? To ni težava, s katero bi se obremenjeval Bernie Ecclestone. Precej raje ima v svojem športu starejše in tudi bogatejše ljubitelje hitrih avtomobilov.
"Ne vem, zakaj si vsi prizadevajo priti do te tako imenovane mlajše generacije. Zakaj? Bi jim radi kaj prodali? Saj večina nima denarja. Rajši imam 70-letne navijače, ki imajo nekaj pod palcem," je bil brez dlake na jeziku 84-letni Ecclestone v pogovoru za strokovni časnik Campaign Asia-Pacific.
Za Ecclestona tudi sodobna komunikacijska sredstva in družbena omrežja niso posebej navdušujoča. "Ne zanima me tvitanje, ne zanima me Facebook ali karkoli že so te stvari. Saj sem poskusil, ampak najbrž sem preveč staromoden. V teh stvareh ne najdem nobene presežne vrednosti," je še dejal Ecclestone.
S temi stališči se je Ecclestone jasno odzval tudi na kritike iz lastnih vrst; mnogi, ki poznajo delovanje in ozadje tekmovanja, so namreč opozarjali, da vodstvo nima prave strategije pri razvoju odnosov z javnostmi pri novih medijih in družbenih omrežjih. Bojijo se tudi, da moštva izgubljajo navijaško podporo, formula 1 pa boj za svoj košček posla v široki ponudbi športnih tekmovanj.
Zadnji dogodki v karavani, ko se ekipi Caterhama in Marussie komajda še držita na finančnem površju, pa Ecclestona tudi ne skrbijo: "Nihče ne bo pogrešal dveh ekip, še posebej, ker gre za moštvi iz ozadja. Bolj sta znani po svojih težavah." In še Ecclestonov nasvet za takšne obrobne ekipe v formuli 1: "Naj ne zapravljajo preveč. Ni treba, da so v finančnih težavah. Samo razmislijo naj, koliko imajo in koliko lahko zapravijo."