Skupina uslužbencev družbe Žurnal media je v roke prijela čopiče in spremenila podobo igral na igrišču ljubljanskega vrtca Ciciban – Pastirčki. Prebarvali smo del fasade in poskrbeli, da so gugalnice, vrtiljaki in vlakci dobili nova oblačila. Otroci so naše delo spremljali z zanimanjem, nič manj niso bile navdušene vzgojiteljice. Naše pomoči se je razveselila predvsem ravnateljica vrtca Marija Kermavnar, ki je dejala, da je dandanes, v času, ko vrednote pomenijo vse manj, nadvse pohvalno, da se podjetja angažirajo za takšne prostovoljske akcije.
V dobro vseh
Več kot 30 korporativnih prostovoljskih akcij poteka ta teden po različnih lokacijah po Sloveniji. Šolam, vrtcem, organizacijam in društvom bo na pomoč priskočilo okoli 500 prostovoljcev. Organizatorja tedna prostovoljstva sta sicer Slovenska filantropija in Ameriška gospodarska zbornica v Sloveniji, partner projekta je ameriško veleposlaništvo, častni pokrovitelj pa predsednik republike Borut Pahor.
Korporativno prostovoljstvo je pomemben del družbene odgovornosti podjetij in hkrati krepi vrednote, kot so solidarnost, sočutje in humanost. Prostovoljski programi podjetij imajo v razvitem svetu že dolgo tradicijo, saj zagotavljajo trdne vezi z lokalno skupnostjo in prinašajo koristi tako zaposlenim kot podjetju, neprofitnim organizacijam in navsezadnje vsej lokalni skupnosti.
Lepo to...kaj ko bi se vsi poslanci in politiki,pa še kdo od modrih glav,zbrali...vsi vrtci bi imeli prebarvana igrala.