Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) je tržnemu inšpektoratu prijavila trgovca Spar in Tuš zaradi suma zavajajočega oglaševanja. Podjetji uporabljata slogana Najcenejši v Sloveniji (Spar) in Dokazano najcenejši v Sloveniji (Tuš), to pa sta trditvi, ki temeljita na podatkih leaflet monitoringa raziskovalne hiše GFK in se nanašata na drugo obdobje, je prijavo argumentirala predsednica ZPS Breda Kutin.
V sklopu akcije Precenimo cene ZPS ugotavlja, da se je med oktobrom in novembrom v povprečju več prehranskih izdelkov pocenilo kot podražilo. “Edina skupina, kjer smo v povprečju zaznali večje podražitve, je zelenjava, in sicer za dobrih sedem odstotkov,” pravi Kutinova.
Sicer pa je ZPS tokrat opravila test 16 penečih vin (domačih in tujih, dve od njih sta bili šampanjca) in ugotovila, da se slovenska (od osem do 13 evrov za steklenico) lahko primerjajo ali pa so po senzoričnih lastnostih celo boljša od tujih (do 40 evrov na steklenico). Pri tem ZPS izpostavlja Zlato radgonsko penino (11,39 evra) in penino Pullus (10,13 evra), ki sta prejeli boljšo oceno kot šampanjec Moët&Chandon Nectar Imperial (44,9 evra).