Danes so se lahko znova odprle avtošole, vendar ob upoštevanju posebnih navodil Nacionalnega inštituta za javno zdravje (NIJZ). Tako mora biti med drugim sedež kandidata za vozniški izpit pokrit s prevleko za enkratno uporabo ali s pralno prevleko.
Vsa dodatna zaščitna sredstva in čas, potreben za izvajanje predpisanih zaščitnih ukrepov skladno s priporočili NIJZ, za šole vožnje predstavljajo dodaten strošek, zato bo to na nek način treba vključiti v ceno storitve, so napovedali v združenju, ki deluje pod okriljem Gospodarske zbornice Slovenije.
Tudi v ljubljanski Avtošoli 3D so opozorili, da ti ukrepi dražijo delo. Sami so ceno ure vožnje zvišali za 50 centov, vendar so poudarili, da je bil razlog za to zvišanje cen pri tekmecih še pred večjim izbruhom novega koronavirusa. V AMZS, ki prav tako izvaja šolo vožnje, pa so pojasnili, da cene ostajajo nespremenjene.
Ali so se pri izvajanju dodatnih zaščitnih ukrepov pokazale kakšne težave, danes po navedbah združenja še ni mogoče oceniti. V Avtošoli 3D so izpostavili, da bo predvsem treba oceniti, kakšno obremenitev za inštruktorje pomeni nošenje posebne maske osem ur dnevno.
Bo zaradi opreme potreben skrajšan delovni čas?
Po navodilih NIJZ za inštruktorje namreč ni dovolj navadna zaščitna maska, temveč morajo nositi masko FFP2 oziroma ustrezno osebno varovalno opremo, ki jo določi pooblaščeni specialist medicine dela. "Če bo delo s takšno masko bistveno bolj naporno, bomo inštruktorjem skrajšali delovni čas," so povedali v avtošoli. Tudi to bi lahko zvišalo ceno za stranke, so dodali.
Opozorili so tudi, da bi bilo vsakokratno pokrivanje sedeža s prevleko za enkratno uporabo ekološko sporno, zato bodo poskušali uporabljati pralne prevleke. Poudarili so še, da ne glede na določene pomisleke vse ukrepe dosledno izvajajo.
Veliko zanimanje kandidatov
Zanimanje kandidatov je sicer precejšnje. Veliko je predvsem pri tistih, ki so se že usposobili skladno s programom usposabljanja in so pred začetkom prepovedi opravljanja vozniških izpitov že imeli določen termin za opravljanje praktičnega dela vozniškega izpita, so zapisali v združenju.
Kako lepo bi bilo,če bi tudi ob 25% znižanju pogonskih sredstev AŠ sledile trendom in spustile ceno predragih učnih ur.....
Jaz bi vam napopal kazen AŠ. Stranke, ki vas hranijo kar obilno ne morejo nositi stroškov, ki jih zahteva država. Dogovorite se z njimi!