Tomi Rumpf, direktor Kobilarne Lipica, si je v letu, ko kobilarna praznuje 430 let, omislil sodelovanje z oglaševalsko agencijo Dialog, pri projektu Muzej lipicanca pa tudi z agencijo Studio Trg, čeprav ima kobilarna svojo službo za odnose z javnostmi in čeprav kot javni zavod razpolaga z javnimi sredstvi, ki jih zmanjkuje že za delo s konji.
“Izbrali najugodnejšega”
Rumpf na naše vprašanje, zakaj se je odločil za zunanje pomočnike in koliko ti stanejo, ni odgovoril, pač pa nas usmeril na piar službo. Od te smo izvedeli, da je razlog za obsežno “agencijsko podporo komunikacijskim in marketinškim dejavnostim” povečan obseg dela v času prireditev ob 430-letnici, agencijo pa so v duhu skrbnega gospodarja izbrali po načelu najugodnejšega ponudnika.
Toni RumpfStoritev agencije Studio Trg je financirana iz sredstev Norveškega finančnega mehanizma, ki v glavnini financira Muzej lipicanca.
Trebec: Nepotreben strošek
Igor Trebec, predsednik sveta javnega zavoda, nam je povedal, da svet o pogodbi z oglaševalsko agencijo ni bil seznanjen in da gre za direktorjevo solistično odločitev. Sam jo ocenjuje kot nepotreben strošek.
Pisali neumestne odgovore
Trebec nas je opozoril, da je direktor pri agenciji Dialog naročil celo tekst o tem, kaj in kako naj bi govoril v Studiu ob sedemnajstih na Radiu Slovenija, ravnanje agencije pa pri tem pa označil za neumestno. Kritičen je tudi do dejstva, da je agencija v direktorjevem imenu za danes sklicala tiskovno konferenco kar na kmetijskem ministrstvu, ki sploh ni resorno. “Podobno kot bi Goebbels Pahorju sklical tiskovno konferenco v Banskih dvorih. Gre za nepotrebno politično propagando,” pravi Trebec.