V predreferendumski kampanji pred referendumom o družinskem zakoniku (DZak) po spletu zakrožila tudi elektronska pošta nasprotnikov zakonika, v kateri so zapisali, da zakonik "spodbuja trgovino z otroki".
Tilen Mlakar iz zavoda Kul.si, ki je podpisan pod sporočilo, je pojasnil, da bo DZak spodbudil trgovino z otroki, saj določa, da se lahko tudi istospolne skupnosti svobodno odločajo o rojstvu otrok. V 60. členu DZak je sicer zapisano, da "zakonca svobodno odločata o rojstvu otrok".
"Postavlja se vprašanje, čigavih otrok, če istospolna skupnost sama ne more spočeti otroka," je izpostavil Mlakar in dodal, da je člen, na katerega se to navezuje, pravna podlaga za nadaljnje zahteve po legalizaciji umetne oploditve zdravih žensk in tako imenovanega nadomestnega materinstva. "Tu pa prihajamo na polje trgovanja s posameznikovimi spolnimi celicami, nosečnostjo ... in posledično z otroki," je dejal. V tej luči je pojasnil tudi trditev, da zakonik omogoča izkoriščanje žensk v socialni stiski.
Ivan Svetlik, nekdanji minister za delo, družino in socialne zadeve, pod pristojnostjo katerega je bil DZak pripravljen, pa je pojasnil, da se 60. člen ne nanaša na partnerske skupnosti, saj govori o zakoncih, torej o poročenih parih. Po DZak se istospolni pari še vedno ne morejo poročiti, sklenejo lahko le partnersko skupnost. Ob tem je dodal, da je nadomestno materinstvo pri nas prepovedano, posvojitve pa novi DZak ureja še restriktivneje od obstoječega. Kot je poudaril, DZak istospolnim parom izrecno prepoveduje zunanje posvojitve.
V škodo pravnemu boju
"Neutemeljene izjave in trditve škodujejo dejanskemu boju proti trgovini z ljudmi in preventivi, saj avtorji takih izjav ne pripomorejo k ozaveščanju rizičnih skupin, v prvi vrsti otrok in njihovih staršev, o realnih pasteh trgovine z ljudmi," pa je navedbe nasprotnikov zakonika o trgovini z otroki komentirala Katjuša Popovič, vodja Društva Ključ, ki se bojuje proti trgovini z ljudmi.
Stališče Komisije RS za medicinsko etiko (KME) o Družinskem zakoniku:Povzetek: V istospolni skupnosti otrok ne bo imel obeh staršev, torej matere in očeta. Seveda tak položaj obstaja že od nekdaj kot posledica razvez, smrti ali opustitve starševske vloge zaradi… ...prikaži več raznih vzrokov. Prav je, da se stori vse, da se tem otrokom olajša prikrajšanje, ki so ga utrpeli ob izgubi ali odhodu enega ali celo obeh roditeljev. Narobe pa je, če tega otrokovega položaja ne razumemo kot prikrajšanje, ampak kot povsem sprejemljivo okoliščino za že rojene otroke in za rodove prihodnjih otrok.
kako si pa predstavljaš demokracijo? Da vsi mislijo enako? Tudi različna mnenja stanejo, če si pa preveč škrt za to pa ti predlagam, kot sem že zgoraj, Severno Korejo - te pričakuje odprtih rok ;)
da niste že sami tam ;) Tudi Galilea so skušali sežgat, ker je trdil, da je Zemlja okrogla, danes pa skušajo sežgat nas, ki trdimo, da otrok rabi mater in očeta, kar potrjuje tudi stroka v večini (pa ne zdaj… ...prikaži več citirat tistih par, ki so za zakonik, ker je bilo v času Galilea tudi par znanstvenikov, ki so slepo sledili Bibliji). Kdo je zdaj v srednjem veku :)?