"Najkasneje s ponedeljkom, 16. marca 2020, bodo vse poslovne enote Zavarovalnice Triglav zaprte, obiski strank v njih ne bodo možni. Stranke naprošamo, da za uporabo storitev ali komunikacijo z zavarovalnico uporabljajo izključno elektronske in telekomunikacijske poti, saj imamo vzpostavljene rešitve za sklepanje zavarovanj, obravnavo škod ipd. tudi na daljavo," so sporočili iz Triglava. Zaprte so tudi vse poslovalnice zavarovalnice Sava in Generali.
Zavarovalnice ob tem opozarjajo, da je mogoče zavarovanja skleniti tudi na daljavo in da razen v izjemnih primerih ni potrebe po hitenju pri prijavi škode.
"V primeru, da je vaše vozilo tehnično brezhibno, lahko vozilo uporabljate in škodo uveljavljate kasneje. Prosimo vas le, da ohranite dokaze (npr. fotografije). Zaradi nastalih okoliščin vas prosimo, da v tem času urejate le najbolj nujne zadeve, zaradi katerih vozilo ne sme biti v prometu (npr. razbito vetrobransko steklo, odlomljeno ogledalo ipd). Zelo nujne zadeve v primeru nastale škode na objektih lahko sanirate tudi sami in kasneje uveljavljate škodo. Prosimo vas, da nastalo škodo ustrezno dokumentirate, torej fotografirate," so v Generaliju zapisali na svoji spletni strani. Tudi v Triglavu opozarjajo, da bodo upoštevali prijave, ki bodo prispele v prihodnjih dneh ali tednih.
Kaj, če je treba na tehnični pregled?
Na eni izmed organizacij za izvajanje tehničnih pregledov so nam povedali, da so še odprti, a da imajo vodilni sestanek, tako da je mogoče, da popoldne ne bodo več. Udeležba vprometu s pretečenim prometnim dovoljenjem je prepovedana. O veljavnosti zavarovanja v primeru pozabljivosti smo sicer že pisali, načeloma velja še 30 dni po poteku, če do škode ne pride zaradi tehnične pomanjkljivosti vozila.
Triglav:
Za informacije o zavarovanjih lahko stranke pokličejo svojega zastopnika ali mu pošljejo e-sporočilo. Vprašanja lahko posredujejo tudi na e-naslov info@triglav.si ali pokličejo na brezplačno telefonsko številko 080 555 555.
Nov način prijave škod
Oškodovanci lahko do nadaljnjega škodo prijavijo izključno preko naslednjih kanalov:
- na spletni strani https://www.triglav.si/skode/prijava-skode
- s pomočjo mobilne aplikacije Triglav Asistenca, ki si jo brezplačno naložite v spletnih trgovinah App
store in Google play),
- na brezplačni telefonski številki 080 555 555 (Enota za odnose s strankami),
- škode na vozilih pri pogodbenih izvajalcih SK+.
Za prijavo škode se lahko stranke preko (mobilnega) telefona ali elektronske pošte obrnejo tudi na svojega zastopnika.
Za varno in hitro reševanje škod zavarovalnica prosi, da oškodovanci ob prijavi priložijo:
- fotografije poškodovane stvari,
- vso dokumentacijo, s katero razpolagajo v času prijave obravnavanega škodnega primera.
Vso dokumentacijo, za katero bodo stranke v postopku pozvani s strani zavarovalnice, naj posredujejo v e-obliki: za premoženjska zavarovanja kot skeniran dokument ali fotografijo na skode.premozenje@triglav.si (v zadevi naj navedejo številko primera, ki jo bosdo prejeli); za življenjska zavarovanja na skode.zivljenje@triglav.si, kjer bodo prejeli (še) dodatne informacije.
Sava
Za sklenitev zavarovanj in podaljšanje so vam na voljo na telefonski številki 080 19 20 in na elektronskem naslovu info@zav-sava.si, preko elektronske pošte oziroma telefona pa se lahko obrnete tudi na svojega zavarovalnega zastopnika.
Zavarovalce, ki želite v tem času prijaviti zavarovalni primer, prosijo:
da prijavo opravite preko naše spletne strani ali pokličete na 080 19 20,
za več strpnosti, saj bodo telefonske linije bolj obremenjene,
da prispevate k hitri obravnavi škode tako, da posredujete popolno dokumentacijo.
O obravnavi škodnega dogodka vas bomo sproti obveščali, posluževali pa se bodo cenitev na daljavo. Če to ne bo mogoče, bodo zadeve urejali, ko se bo situacija glede preventivnih zdravstvenih ukrepov stabilizirala.
Generali
Pokličete lahko svojega zastopnika ali na brezplačno telefonsko številko 080 70 77.
Svojemu zastopniku lahko pošljete elektronsko sporočilo (ime.priimek@generali.com), sporočilo lahko pošljete tudi na info.si@generali.com.
Kako prijaviti škodo
Prijavite škodo preko spleta na www.generali.si/prijava-skode.
Prijavite škodo preko portala Moj Generali (velja za prijavo škode avtomobila in doma).
Prijavite škodo preko elektronskih naslovov oz. telefonskih številk, ki so vam na voljo na naslednji spletni povezavi www.generali.si/poslovalnice (izberite Reševanje škodnih dogodkov).
Pokličite ali napišite elektronsko sporočilo svojemu zastopniku, ki bo poskrbel in uredil vse potrebno za rešitev škode ali vam posredoval dodatna pojasnila.
dezurni@zurnal24.si
Kako je lahko prepovedana voznja, ce ne mores na tehnicnega, ker je le ta zaprt???