Sporočilo SMS/MMS z žaljivo vsebino je prejelo že več kot 58 odstotkov vprašanih, žaljiv komentar na družbenih omrežjih skoraj pol vprašanih.
Žaljivo elektronsko pošto je prejelo več kot 39 odstotkov vprašanih, pri čemer jih več kot 11 odstotkov meni, da so bili preko spleta osramočeni, 9 odstotkov vprašanih meni, da so bili preko spleta prevarani, več kot 8 odstotkov jih meni, da so bili preko spleta zasledovani, več kot 7 odstotkov pa jih meni, da so iz svoje družbe v komunikaciji preko spleta izključeni.
Višje ambicije, več na Facebooku in spletu
Dekleta so pri uporabi družbenega omrežja Facebook bolj aktivna od fantov, tisti z večjimi ambicijami pa v večji meri mladi uporabljajo družbena omrežja in splet, je še pokazala raziskava.
Raziskava Moč besed je potekala med junijem in decembrom 2014, povezuje pa štiri raziskovalne metode: kvalitativno analizo medijskega poročanja, kvalitativno raziskavo Facebook profilov ter fokusne skupine in spletno anketo, v kateri je sodelovalo več kot 350 mladih, starih od 15 do 25 let, iz vse Slovenije.