Slovenija
31 ogledov

Vročica pred EP le v televizijskih oglasih

Sosed sploh ni vedel, da EuroBasket bo, kolega pa je napolnil že drugi album s sličicami.

kolumnisti 17.04.08 Nina Ostrbenk, novinarka Zurnal 24; foto:Sasa Despot | Avtor: Saša Despot Saša Despot
"Že čutiš vročico pred EuroBasketom?" To vprašanje sem v zadnjih dneh pred pisanjem tega besedila zastavila več sogovornikom. Šokiral me je sosed, ki sploh ni vedel, da EuroBasket bo, in to pri nas. Kako je to mogoče, mi ni jasno. Po drugi strani pa imam drugega kolega, ki govori samo o tem. Takoj ko je bilo mogoče, je kupil vse mogoče vstopnice, albuma s sličicami košarkarjev zase in za svojega sina, s katerim je tekmoval, kdo ga bo prej napolnil, šel na izmenjave sličic, ki so jih organizirali v bližnjem baru ter naštudiral vse ekipe – kdo od zvezdnikov bo manjkal, katera reprezentanca bi lahko presenetila ... Med tema skrajnostma je večina, ki za prvenstvo ve, ne čuti pa vročice.

#junaki. Tudi meni se zdi, da vročice ni, razen pri tistih, ki na kakršenkoli način sodelujejo pri prvenstvu. Še najbolj glasni in slišani so ponosni pokrovitelji prvenstva, ki tekmujejo med sabo, kdo bo imel več oglasov na televiziji. Verjamem, da se bo vročica v naslednjih devetih dneh, kolikor je še do EP, stopnjevala. A na koncu bo vse odvisno le od enega – od (ne)uspeha slovenske reprezentance. Če bo ta zmagovala, evforiji ne bo videti konca, cela Slovenija bo dihala z #junaki, družabna omrežja bodo polna hvalnic, več popitega piva pa bo dobro tudi za obubožano gospodarstvo. Za trenutek bomo pozabili na mišiče, obupne poteze vlade, obračunavanja med partizani in domobranci ... Če zmag ne bo, pa bodo zimzelene teme v ospredju. Spet.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.