“V ponedeljek, ko je obilno snežilo, sem se odločila, da bom avto pustila v garaži P+R (parkiraj in se pelji) na Chengdujski cesti in šla v službo z avtobusom. Pripeljala se je še ena gospa; mislili sva, da se dvižna vrata odprejo na senzor, vendar se niso. Nato sva pritiskali na gumbe pred vhodom, vtikali urbano v režo, pa nič. Zato sva se obrnili in parkirali na okoliških parkiriščih,” je pojasnila bralka. Nato so ji v dežurni službi javnega podjetja Ljubljanska parkirišča in tržnice (LPT) povedali, da je za odpiranje vrat pristojna trgovina Hofer, ki je nad garažo, v Hoferju pa so ji dejali, da z garažo nimajo nič. “Zadevi bi bilo treba priti do dna,” meni bralka.
Zaprta zaradi vandalizma
“Za odpiranje dvižnih vrat so odgovorni LPT, in sicer vzdrževalna služba, ki je v ponedeljek zaradi 30 centimetrov novozapadlega snega garažno hišo odprla z nekajminutno zamudo zaradi čiščenja dovozne poti,” so pojasnili v javnem podjetju ter dodali, da neprijetno izkušnjo bralke obžalujejo in da drugih pritožb niso dobili.
Bralka se je še vprašala, zakaj potrebujemo garaže, ki so zaprte, kadar gredo ljudje v službo. Na LPT so pojasnili, da so sprva garažo odpirali ob 6. uri in zapirali ob 20. uri, in sicer zaradi vandalizma. Na podlagi zgodbe bralke pa so sistem tehnično dopolnili z indukativnimi zankami, tako da se zdaj dvižna vrata odpirajo in zapirajo na podlagi teh: “To pomeni, da morajo uporabniki vozilo pripeljati do vrat, da se ta odprejo.” Garaža v Fužinah je zdaj le odprta 24 ur na dan.