Na seznamu tistih, ki so prejemali ugodnosti Adrie Airways, naj bi se znašli tudi minister Gregor Virant, predsednik uprave Triglava Matjaž Rakovec, nekdanji predsednik upravnega odbora Adrie Airways Maks Tajnikar, nekdanji evropski poslanec Miha Brejc in veleposlanik v Londonu Iztok Jarc, včerajšnjo zgodbo, da naj bi Adria Airways vozovnice delila 'po domače', nadaljuje Dnevnik.
Cenejše vozovnice so odobrili po naročilu nekdanjega predsednika uprave Tadeja Tufka, nekdanjega komercialnega direktorja Tomaža Kostanjška in njegovega pomočnika Tomaža Škofica.
Uporabo potrdil le Tajnikar
Uporabo letalskih vozovnic s popustom je edini potrdil Maks Tajnikar, ki pa je obenem zatrdil, da je vse potekalo v skladu s pravilnikom. "Po mojem spominu sem v času predsednikovanja letel z družino dvakrat na krajših letih, vedno v skladu s pravili ali prodajnimi akcijami, ki jih je ponujala Adria Airways vsem potnikom," je za časnik povedal Tajnikar.
Po neuradnih informacijah naj bi Tajnikar in družinsk člani leteli v London in nazaj za 10 evrov. Redna cena voznovnice z letališkimi taksami je sicer v povprečju okoli 250 evrov.
Gregor Virant za vprašanja Dnevnika ni bil dosegljiv, saj je ravno na službenem potovanju v tujini. Minister naj bi sicer za 40 evrov dobil vozovnice za let v Pariz, kar je okoli 220 evrov manj, kot je znašala povprečna vozovnica v francosko glavno mesto. Namesto za 226 evrov je tudi v Skopje letel za 41 evrov.
Največkrat so na račun Adrie leteli predsednik uprave Zavarovalnice Triglav Matjaž Rakovec in člani njegove družine. Tudi oni so leteli v Pariz, London, München pa tudi na Islandijo.
V zavarovalnici so za časnik zanikali, da bi Rakovec kot predsednik uprave koristil cenejše vozovnice, medtem ko o njegovih zasebnih potovanjih molčijo.
Vozovnice brezplačne
Časnik še navaja, da po njihovih informacijah omenjene cene vključujejo tudi letališke pristojbine, kar pomeni, da so bile vozovnice v večini primerov brezplačne, uporabniki pa so plačali le pristojbine.
Sporna revizija, ne zastonj vozovnice
Adria Airways ima še čas, da zoper svojega nekdanjega šefa Tadeja Tufka izterja škodo zaradi razdeljevanja poceni vozovnic. Škode naj bi bilo za 50 tisoč evrov. V Adrii sumijo, da je revizija upoštevala le obremenilna dejstva, zato ne odraža dejanskega stanja. Ali res obstaja odškodninska odgovornost, bodo preverili z novim pravnim mnenjem, in če res obstaja, bodo vložili tožbe.
Ne drži pa, da naj bi zadeva kmalu zastarala. Po obligacijskem zakoniku lahko Adria tožbe vloži tri leta po tem, ko ugotovi škodo, vendar od povzročitve škode ne sme miniti več kot pet let (za primer vozovnic ta rok preteče leta 2015). Če bi se Adria odločila, da Tufka hkrati kazensko ovadi zaradi domnevne zlorabe položaja pri opravljanju gospodarske dejavnosti, bi ga lahko ovadili tudi 20 let po storitvi kaznivega dejanja in vložili tudi odškodninsko tožbo.
To se ne dogaja samo v Adrii ampak povsod v vseh tistih firmah, ki smo jih davkoplačevalci že nekajkrat dokapitalizirali ima " elita, ki ima plače nekajkrat nad slo povprečjem" vse ali skoraj vse zastonj.
Se popolnoma strinjam s tem, to je naša folklora, saj ti tudi sosedu pomagaš, ker veš da ti bo pomoč vrnil...v te malenkosti se vtikamo in objavljamo na prvih straneh medijev, miljoni EUR gredo pa mimo nas in mimo medijev.… ...prikaži večdijev. Kaj pa predstavlja en sedež v avionu v primeri s kompletno ceno nekega leta, nič v bistvu, lahko pa za to firma dobi kak bolj ugoden posel. Tako se dela povsod v firmah in Adrija ni nobena izjema.
ja, samo nekaj malega - ja - to kar beremo je pa malo več, a ne?