Radovljica. V Turizmu Radovljica želijo letos za vsaj deset odstotkov povečati število nočitev, predvsem pa, kot pravi direktorica Nataša Mikelj, povečati turistični prihodek. “Pomembnejše od števila gostov je, da k nam pridejo gostje, ki bodo več zapravili, to pa se bo zgodilo le, če jim bomo imeli kaj ponuditi,” je dejala Mikljeva.
Poleg nočitev želijo podaljšati čas bivanja gostov z zdajšnjih dveh dnevov. “Če bomo turistično ponudbo povezali v celoto in poskrbeli za privlačne turistične produkte, se bo podaljšala doba bivanja ter povečalo število nočitev in gostov. Odvisni smo od individualnih gostov, ki so zdaj v turizmu trend,” je pojasnila direktorica. V radovljiški občini je trenutno 28 zasebnih sobodajalcev, skupaj s kampom Šobec pa je gostom na voljo 2.510 ležišč.
Izziv je srbski trg
Leta 2009 so v tej občini našteli dobrih 35 tisoč gostov, od tega dobrih 25 tisoč iz tujine, ki so ustvarili okoli 103 tisoč nočitev. Konec marca, ko bo izdelana nova spletna stran radovljiškega turizma, bo na njej rezervacijski sistem tudi za sobodajalce z manj kot deset sobami. “Želimo si več stacionarnih gostov; ponudimo jim lahko bogato kulturno in arhitekturno dediščino, Festival Radovljica je izziv za razvijanje kulturnega turizma, imamo odlične pogoje za priprave športnikov, tradicijo obrti, v baročni dvorani graščine pa smo začeli uspešno tržiti poroke.” Na Gorenjskem je Radovljica po številu nočitev na četrtem mestu, za promocijske programe na leto namenijo okoli 60 tisoč evrov, po besedah Mikljeve pa je njihov letošnji izziv srbski trg.