Nakupovalno središče bo oblikovano kot naselje z lokali, ulicami in trgi podobno kot npr. tovrstni objekti v Italiji. Projekt predstavlja nadaljevanje naložb skupine Ikea na Hrvaškem.
"Po 100 milijonih evrih, ki smo jih vložili v projekt blagovne hiše Ikea Zagreb, bomo vložili dodatnih 88 milijonov evrov v dve fazi izgradnje outleta ter spremljevalnih vsebin", je ob predstavitvi projekta ta teden poudaril direktor podjetja Designer Outlet Croatia Branko Mihajlov.
Do pomladi 2018 načrtujejo odpreti 90 trgovin na več kot 15.000 kvadratnih metrih nakupovalnega središča. Naslednja faza predvideva razširitev kompleksa trgovin na 25.000 kvadratnih metrov in dodatnih 60 lokalov, kar bo stalo dodatnih 55 milijonov evrov, so napovedali na spletni strani Designer Outlet Croatia.
Obiskovalci lahko pričakujejo bogato ponudbo oblek, obutve, modnih dodatkov in izdelkov za gospodinjstvo, polovica blaga pa bodo znane oblikovalske in modne blagovne znamke, kot so Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Armani, Gucci, Polo Ralph Laurena in podobne. Lastniki so napovedali tudi do 70 odstotkov nižje cene kot v navadnih trgovinah.
Izgradnjo nakupovalnega mesta pri Zagrebu so zaupali avstrijskemu podjetju Strabag.
Ikea in švicarski vlagatelj sta sodelovala pri podobnem projektu nakupovalnega središča, ki naj bi ga prihodnjo jesen odprli v turistični regiji Algarve na Portugalskem.
Skupina Mutscheler ima sedeža v Zürichu ter Ulmu v Nemčiji. Poleg investicij v trgovske projekte v Evropi denar vlagajo tudi v izgradnjo stanovanjskih naselij v ZDA.
dezurni@zurnal24.si
Več prodane robe, več smeti.