Slovenija
9908 ogledov

V veleblagovnico Nama prihaja Spar in Baby Center

nama Anže Petkovšek
Veleblagovnica Nama bo v prihodnjih tednih in mesecih prevetrila del svoje ponudbe.

"V sodelovanju s partnerji želimo tako svojim obstoječim kot novim kupcem ponuditi več," je na naša vprašanja, ali drži, da veleblagovnica Nama spreminja svojo ponudbo, odgovorila Simona Kozjek, predsednica uprave Name, in potrdila, da bo dosedanjo obstoječo ponudbo za otroke nadgradil Baby Center, delikatesno ponudbo pa Spar.

V prihodnjih tednih bodo odprli tudi prenovljeno 3. nadstropje, kjer se bo po novem največji oddelek perila v središču Ljubljane, v 1. nadstropju pa prenovljen oddelek ženskih oblačil ter po novem tudi obutve. Še naprej bodo obdržali tudi ponudbo izdelkov za dom, ki ji bodo naslednjo pomlad dodali italijansko blagovno znamko Coincasa.

Nama je prenovo začela že lani, ko je svoje prodajne prostore v pritličju z zasteklitvijo arkad razširila za približno 200 kvadratnih metrov. Predsednica uprave Kozjek pojasnjuje, da v skladu z novo strategijo trgovske dejavnosti namerava Nama v prihodnjem strateškem obdobju skupaj s partnerji trajno zaokrožiti in s tem aktivno sooblikovati sodobno trgovsko in gostinsko ponudbo v centru mesta Ljubljana za vse generacije. S spremenjeno ponudbo pa si želijo v središče Ljubljane pripeljati tudi nove kupce.

Vse višji prihodki, a še vedno ne v višini načrtovanih

Družba Nama, ki zajema poslovalnici v Ljubljani in Škofja Loki ter franšize Manga ter G-star raw, je v zadnjem obdobju tudi izboljšala poslovne rezultate. Čisti prihodke od prodaje so lani znašali nekaj več kot 16 milijonov evrov, kar je osem odstotkov več kot v predhodnem letu, a vseeno pet odstotkov manj od načrta. V primerjavi s planom se je odstopanje zgodilo predvsem zaradi slabšega poslovanja franšiznih trgovin Mango. Tako je družba s koncem 2017 tudi zaključila s poslovanjem trgovine Mango v Celju.

Tudi rezultati prvega četrtletja, ki jih je objavila Nama, kažejo, da je družba ustvarila 3,4 milijona evrov čistih prihodkov od prodaje oziroma za dva odstotka več kot v enakem obdobju lani, a vseeno šest odstotkov manj od načrtovanega. Tudi letos od načrta odstopajo zaradi slabšega poslovanja maloprodajnih enot Mango.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.