V okviru Evro Test programa za raziskovanje varnosti in kakovosti cestnega prometa so Barcelona, Berlin, Köln, Lizbona, Milano, München in Pariz ocenjeni z "dobro", Bruselj, Ženeva, Hamburg, Oslo, Rotterdam, Salzburg in Zagreb so dobili oceno "sprejemljivo", Amsterdam, Luksemburg, Madrid, Praga, Rim in Dunaj "slabo", Ljubljana pa "zelo slabo", so povedali na današnji novinarski konferenci Hrvaškega avto kluba (Hak). V raziskavi sicer nobeno mesto ni dobilo ocene "izvrstno", so povedali na današnji predstavitvi izidov raziskave v Zagrebu.
V Ljubljani je več kot polovica vseh potovanj dobila oceno, ki je bila slabša kot "sprejemljivo". Glavni razlog za slabo oceno Ljubljane sta bila voznika, ki sta zavrnila vožnjo, ter pojasnila, da je do zahtevane lokacije možno priti tudi peš. Poleg tega so trije vozniki naredili "obvoz" za 150 odstotkov v primerjavi z najkrajšo potjo, eden od taksistov v Ljubljani pa je svojemu kolegu zaradi kratke relacije pokazal "srednji prst", so zapisali na spletni strani Haka.
Ključni taksisti sami
Sicer pa je bilo najslabše zabeleženo potovanje s taksijem v Rimu. Voznik se je na poti od letališča do hotela dvakrat izgubil, za 60 odstotkov je podaljšal pot in želel zaračunati 69 evrov namesto 62,9 evra, kot je pisalo na taksimetru. Sicer pa bi moral zaračunati največ 50 evrov, kot piše v ceniku. Poleg tega taksi ni imel klimatske naprave, motor avtomobila je bil prehrupen, notranjost umazana, eno od oken pa razbito.
Najboljše taksi storitve imajo v Barceloni, kjer so inšpektorji od letališča do glavne železniške postaje potovali skoraj brez kakršnihkoli pripomb glede na 60 parametrov.
V zaključku so ocenili, da je bila za storitev ključna vloga voznikov taksijev. S polovico je bilo veliko težav v komuniciranju v angleškem jeziku, večina ni mogla ponuditi informacij o turističnih atrakcijah in restavracijah, peljali so na napačne naslove ali lokacije, ki so bile oddaljene tudi 500 metrov od dogovorjenih. Nekateri so zavrnili storitev zaradi kratke razdalje. Prav zaradi tega je bila v vsakem mestu med petimi testnimi vožnjami tudi ena krajša z razdaljo med enim in dvema kilometroma.
Testiranje je opravil inštitut Skopos Next Gmb iz Kölna med 2. majem in 17. junijem letos na podlagi izkušenj "skrivnostnih kupcev". Šlo je za "poslovneže", ki so imeli s seboj tudi večji kovček s koleščki.
Čas je da mesto določi enotno ceno taxi prevozov, in naj potem odloči kvaliteta ponudbe.
Ne mi rečt, da je kdo presenečen nad takšno ugotovitvijo:)? Ja, kaj ste pa pričakovali, če mafija vodi mesto:)