Najnovejša raziskava londonske in newyorške univerze ugotavlja, da imajo ljudje lepše občutke pri besedah, katerih črke večinoma ležijo na desni strani qwerty tipkovnice. Besede, ki so sestavljene iz črk na levi strani tipkovnice, pa pri osebah vzbujajo bolj negativne občutke, pisanje časnika Psyconomic Bulletin and Review povzema Live Science.
Raziskovalca Kyle Jasmin iz Univerze v Londonu in Daniel Casasanto iz Nove šole za socialna raziskovanja v New Yorku sta prostovoljce prosila, naj ovrednotijo angleške, nizozemske in španske besede.
Ugotovila sta, da so, ne glede na jezik in ne glede na to, ali je bila oseba levičar ali desničar, imeli prostovoljci bolj pozitivne občutke ob besedah, ki so jih natipkali s pomočjo črk na desni strani tipkovnice.
Jasmin in Casasanto predvidevata, da lahko vzroke za to iščemo v tem, da so desne tipke bolj dostopne od levih in da jih lažje uporabljamo. Podjetnikom tako pred odločanjem o imenu izdelka svetujejo, naj uporabijo ime, ki bo sestavljeno iz črk z desne strani tipkovnice.