"Ceste tretje osi skozi Ločno in Mačkovec ne bomo dovolili in se ji bomo upirali na vse možne načine," nam je v imenu tam živečih krajanov, ki so se združili v civilni iniciativi, povedal Ivan Dragan.
O tem, da tretji osi nasprotuje tudi Krajevna skupnost Ločna - Mačkovec, smo že pisali, a ker je ta za dosego svojega cilja ubrala formalnopravne poti, se bodo v civilni iniciativi lotili drugačnih. Za zdaj se med drugim pogovarjajo o množičnem protestu.
"Tu bo neznosno"
Cesta skozi Ločno in Mačkovec je bila po prvotnih načrtih predvidena kot povezovalna cesta, del novomeškega obroča. "Zdaj pa je načrtovana kot 40 metrov široka cesta z dvojnimi krožišči, podhodi, nadvozi, tako da bo hkrati do 15 prometnih pasov. To bi bilo za nas zaradi smradu, hrupa in prašnih delcev neznosno, poleg tega pa se marsikateri voznik v tej prometni situaciji ne bi znašel," je dejal Damjan Smiljič iz omenjene civilne iniciative.
Predlagajo na zahod
Umestitev tretje razvojne osi na vzhod bi med drugim prinesla rušitev obeh sedanjih novomeških priključkov na avtocesto ter dobršnega dela sedanje navezovalne ceste, tudi krožišča. "Za ta denar je možno zgraditi nov priključek v Zagorici, ki je bil v prvotnih planskih dokumentih že omenjen kot možnost, zato naj cesto tretje osi zgradijo po nenaseljeni zahodni strani Novega mesta, na ta priključek v Zagorici," je predlagal Dragan.
Občina: Vzhod nujnejši
Stroka in politika sta se odločili, da vzhodni koridor v prostoru prinese veliko več koristi kot zahodni, nam je pojasnila Mojca Tavčar, vodja urada za prostor na mestni občini.
"A če tega konflikta na trasi ne bi mogli rešiti in če bo država absolutno zavračala traso proti Lešnici (možnost navezave na avtocesto, ki so jo zaradi varnosti opustili, op. a.), bo treba poiskati drugo rešitev," meni Tavčarjeva.
Dragi Aleš Kocjan, a Belokranjici ste se pa že zedinili kje naj bi šla pri vas tretja razvojna os?? Metlika, Črnomelj?? Vmes?? Prvo pred svojim pragom pometite!!
mucek4, kakor ti je že delno odgovoril Kecapordie, se prvo seznani z situacijo. KS Ločna-mačkovec ni proti gradnji tretje osi, temveč za prestavitev z odcepom Zagorica oz. Lešnica, kot je bilo prvo tudi planirano. S to rešitvijo bi imele tudi… ...prikaži več občine Straža, Dol .Toplice. Žužemberk, Mirna peč kaj od tega. S predlagano rešitvijo pa bi vozniki iz vzhodnega dela Nm ( tudi tovarna Krka) imeli uvoz na avtocesto za smer LJ v Karteljevem, kajti obstoječi priključki na avtocesto se naj bi rušili ( stari so 6 let), po načrtih eno leto. Kam bo speljan ves ta promet za časa rušitve in gradnje se ni noben vprašal. A za rušitev se pa najde denar??? Poleg tega je vsa ta zemlja že odkupljena oz. razlastninjena, kajti tu se že gradi nova poslovna cona ( sicer 7m nad obstoječimi hiša, pa pustimo malenkosti) Bistvo vsega je, da smo krajani proti umestitvi take ceste kot je sedaj planirana ( tranzit za Bosno in Hrvaško) skozi naselje, kljub onesnaženosti zraka v NM, ki je že na mejah dopustnega. S poveča
Pa še to, nihče ni govoril o gradnji ceste na Vršič, zapisal sem potrebo po posodobitvi.