Investicija. Svetnik Jože Artnak poudarja, da ni več vprašanje, ali cesta bo, temveč kje na njej bodo protihrupne ograje, prehodi za živali, nasipi, križišča in krožišča. Investicija je ocenjena na 32 milijonov evrov, trasa, ki bo štajersko avtocesto povezovala z Obsoteljem in Kozjanskim, pa naj bi bila dolga osem kilometrov.
“Do danes me nihče ni vprašal, ali je moja zemlja naprodaj. In nihče nas, krajanov, ni upošteval kot enakopravnega partnerja v postopku. Moja kmetija bo največja žrtev te ceste,” je poudaril Jože Čokl iz Kamenega, ki se je udeležil javne razgrnitve prostorskega načrta (PN) za navezovalno cesto od Šentjurja do Črnolice.
Usklajevanja še možna
“Dejstvo je, da je bil PN sprejet že marca lani in je zgodba žal končana. Poti nazaj ni več. Pisno soglasje za traso sta dali tudi obe ministrstvi, tako za okolje in prostor kot za promet, do 7. februarja pa zbiramo vse pripombe,” je krajanom razložil šentjurski župan Marko Diaci.
“Trasa ne predvideva rušenja in se izogiba naselju. V zadnjem delu pa bo cesta služila tudi kot nasip zelo pomembnega suhega zadrževalnika Črnolica, ki bo ščitil industrijsko cono Šentjur in Hruševec pred visokim poplavnim valom,” pa je zainteresirani javnosti poudaril Borut Ulčar iz Regijske razvojne družbe, ki je izdelala PN na podlagi predhodno izdelanih strokovnih študij.
“Lastniki niso dali soglasij”
“Cesta bo vzela najboljša kmetijska zemljišča,” je opozoril Andrej Janežič iz Civilne iniciative Kameno. Dodal je, da je formalni postopek tekel mimo lastnikov, ki niso dali nikakršnih soglasij k prodaji zemljišč. Kot so dejali načrtovalci PN, so posamezna usklajevanja s prizadetimi krajani, predvsem kmeti, še vedno mogoča, prav tako določeni popravki.