Slovenija
29830 ogledov

To je razlog, da gradbinci na naših avtocestah ne delajo ponoči

Kolone na avtocesti Ptuj
1/6
Žurnal24 main
Promet na slovenskih avtocestah se povečuje deset odstotkov na leto, samo lani so pristojni na avtocestnem omrežju zabeležili 38 tisoč prometnih incidentov.

O tem, kako skrajšati kolone na naših cestah, so se danes pogovarjali šef Darsa Valentin Hajdinjak, notranji minister Boštjan Poklukar in infrastrukturna ministrica Alenka Bratušek. Govorili so o pametnih avtocestah, implementacija inteligentnih transportnih sistemov, prometni digitalizaciji, o konkretnih kratkoročnih rešitvah pa kot kaže ne prav dosti.

"Kar se tiče digitalizacije in pametnega upravljanja prometa smo na pravi poti. Sodelovanje vseh vpletenih je več kot dobro. Vsi se zavedamo, da so v trenutkih, ko je na cestah gneča, ljudje nejevoljni. S projekti, ki nam jih je predstavil Dars, se gre v smer, da bodo zastoji na cestah manjši," je poudarila Bratuškova.

Ljudi je pozvala, naj bodo na cestah potrpežljivi: "Veliko je obnov, ko bodo projekti, o katerih smo danes govorili, zaživeli, bodo razmere na cestah veliko boljše."

zastoji kolone ceste | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Odkar so sosedi v schengenskem omrežju, se je promet povečal predvsem proti Hrvaški, je pojasnil Poklukar in dodal, da se kljub reorganizaciji avtocestne policije njihova prisotnost tam ni zmanjšala: V tem trenutku je na naših avtocestah 11 patrulj, v naslednjih letih bomo to številko še povečali.

K mirnosti na cesti poziva tudi notranji minister: "V obdobju, ko so ceste in avtoceste polne, želim ljudem srečno pot. Do zastojev prihaja po vsej Evropi, ne le pri nas. Svetujem, da spremljajo razmere, hkrati pa svarim, da avtov v zastojih ne zapuščajo, saj s tem ogrožajo svoja življenja."

Gospodarstveniki so že večkrat pozvali k ukrepanju, ker tovornjaki stojijo v zastojih, se povzroča precejšnja gospodarska škoda. "Projekti širjenja nekaterih vpadnic so na naših mizah, vendar to ni nekaj, kar lahko naredimo z danes na jutri," je poudarila Bratuškova.

Zastoji na ljubljanski obvoznici | Avtor: Žurnal24 Žurnal24

"Vlada je naklonjena vsem večjim infrastrukturnim projektom, ki jih načrtujemo, je poudaril šef Darsa. Predvidoma avgusta bomo oddali vlogo za izdajo okoljevarstvenega soglasja in takoj, koga dobimo, lahko začnemo s širjenjem štajerske in primorske vpadnice. Želim si, da bi bil ta rok čim krajši, saj bomo s preoblikovanjem odstavnega pasu v vozni pas rešili veliko težav z zastoji. Podobne načrte imamo tudi z ljubljansko obvoznico," je no načrtih Darsa spregovoril Hajdinjak.

Na vprašanje, zakaj več del ne izvajajo ponoči pa je povedal: "Večino del poskušamo opraviti ponoči. Govorimo recimo o košnji, menjavi dilatacij in podobnem. Je pa treba preučiti, katera dela lahko opravljamo ponoči, na ljubljanski obvoznici, kjer so v bližini bivalna naselja, delo ponoči ni dovoljeno, pogosto pa nas omejujejo tudi izdana okoljevarstvena soglasja, ki nam omejujejo delo ponoči in čez vikend."

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 64
  • jakec1575 20:38 11.julij 2023.

    Blayo je zgleda gradbinc. Ponoci ne delajo, ker nimajo delavcev dovolj niti za podnevi. Zal na ministrstvu in darsu nihce ne izracuna celotne gospodarske skode zaradi zastojev. Ce bi jo, bi dojeli, da je 15mio vec za nocno delo kaplja ...prikaži več v morje prihrankov zaradi prej koncanih odsekov. Kot receno. Veliko pomanjkanje delavcev. Posledica 30let izkoriscanja. Nemcija placa vse. Socialne prispevke in place. Nadi izvajalci pa nategujejo drzavo

  • QSprm 17:33 11.julij 2023.

    Ni tezava da delajo, probem je da to pocnejo tako zelo pocasi, kot da smo nekje v antiki in imajo na razpolago samo dleta in kladiva. Pa ne gre za kaksn dan ali 10% predolgo. Oni packajo nek dovoz pol ...prikaži več leta. Degenerirna birokratska sodrga pa poziva rajo naj bo strpna, namesto da bi sami pograbili kaksno lopato in resili tezavo. Itak jih je 90% cist odvec in se preplacani so.

  • Avatar Ajda Virant
    ajda0 16:43 11.julij 2023.

    Ocitno se bolj malo vozite po Nemciji in Svici ! V Hessnu so izvajali tretji vozni pas 24 ur dva meseca, vjucno z vso mehanizacijo nadvozov, prikljuckov, izvozi..