V Telekomu Slovenije uporabnike opozarjajo, naj bodo pozorni na račune, na katerih je znak Telekoma Slovenije. V zadnjih dneh so namreč zaznali primer poskusa zlorabe z lažnim računom, na katerem je znak Telekoma Slovenije, vendar račun ni bil izdan s strani Telekoma Slovenije.
Na lažnem računu je kot opravljena storitev navedeno "Izterjava denarja", številki SPP in naročniškega računa sta napačni, v spodnjem delu obvestila pa se besedilo nanaša na leto 2014.
Lažnemu računu tudi ni priložen univerzalni plačilni nalog, piše v obvestilu na spletni strani največjega slovenskega telekomunikacijskega operaterja.
Primer lažnega računa izgleda tako:
Uporabniki lahko veljavne transakcijske račune Telekoma Slovenije sicer preverite na spletnih straneh družbe, za dodatne informacije in pomoč pa se obrnejo na brezplačni številki 080 8000 in 041 700 700 ali prek e-naslova info@telekom.si.