Lažna sporočila so napisana v slabi slovenščini, v njih pošiljatelj poziva uporabnika, da prebere pomembno obvestilo. To ga nato s povezavo preusmerja na lažno spletno stran za prijavo, ki zahteva posredovanje uporabniškega imena in gesla.
Čeprav je spletna stran, ki se pri tem uporabnikom odpre, vizualno podobna spletni strani za prijavo v e-pošto Telekoma Slovenije, je kar nekaj znakov, ki kažejo na to, da je stran lažna. Najočitnejši je ta, da se stran ne nahaja na pravem naslovu: https://prijava.siol.net/posta/.
V Telekomu uporabnikom svetujejo, naj na tovrstna sporočila ne odgovarjajo in naj ne sledijo povezavam, navedenih v sporočilih, predvsem pa nikakor komurkoli ne posredujejo osebnih podatkov, uporabniških imen ali gesel.
Ko takšne primere zaznajo, v Telekomu od upravljalcev platforme vedno zahtevajo, da sporno spletno stran nemudoma odstranijo. Za dodatne informacije in pomoč so uporabnikom na voljo na brezplačnih številkah 080 8000 in 041 700 700 ali prek e-naslova info@telekom.si.
dezurni@zurnal24.si
še nekaj ... nekatera podjetja pa prav to počnejo da bi imela izgovor za svoje nezakonite packarije
Js nikol ne vpisujem gesla na katerikoli poziv preko sporočil, preko spleta... jasno kot beli dan bi moralo bit vsakemu da kar prispe preko emailov, ko se poziva vpis gesla itd, da je vse to lažno ...