Slovenija
797 ogledov

Takšne ponudbe je prejel Dars za karavanški predor

Predor Karavanke Dars
Dars je do današnjega izteka roka prejel pet ponudb za gradnjo karavanškega predora.

Potem ko državna revizijska komisija ni ugodila predlogu Kolektorja za zadržanje postopka oddaje javnega naročila za gradnjo druge cevi karavanškega predora, je Dars nadaljeval postopek. Do današnjega izteka roka je prejel pet ponudb, med katerimi je znova najnižja ponudba turškega Cengiza.

Cengiz Insaat je podal ponudbo v višini 99,6 milijona evrov. Druga najugodnejša je ponudba grškega J&P Avax v višini 115 milijonov evrov. Sledi skupna ponudba Kolektorja CPG z Rikom in turškim Yapi Merkezijem v višini 121 milijonov evrov.

Podjetje Implenia Österreich v konzorciju z Implenia Švica in CGP Novo mesto bi drugo cev avtocestnega predora Karavanke na slovenski strani gradilo za 121,5 milijona evrov. Gorenjska gradbena družba s češkim Metrostavom, ki je bila v prvotnem zbiranju ponudb marca lani druga najugodnejša, pa je tokrat podala najvišjo ponudbo v višini 122,2 milijona evrov. Sarajevski Euro-Asfalt skupaj s Cestnim podjetjem Ptuj ni oddal ponudbe.

Solarna avtocesta Avto Dars preučuje tudi možnost, da bi na AC postavil sončne elektrarne

Sledi pregled in ocenjevanje

Po odprtju ponudb sedaj sledi faza njihovega pregleda in ocenjevanja. Tako se postopek oddaje naročila kljub dvema pritožbama, ki sta bili podani na Darsovo odločitev o izbiri izvajalca s konkurenčnim postopkom s pogajanji, vendarle nadaljuje.

Državna revizijska komisija namreč ni ugodila predlogu za zadržanje postopka oddaje javnega naročila za izgradnjo vzhodne cevi avtocestnega predora Karavanke, ki so ga skupaj vložili Kolektor CPG, Yapi Merkezi in Riko.

Dars je izvajalca sicer začel iskati že decembra 2017, a so pritožbe oddajo naročila močno zavlekle. S tem se je zamaknila tudi gradnja, katere začetek je bil predviden sredi lanskega leta. Medtem ko je gradnja avstrijske strani predora stekla že septembra lani, tako slovenska stran še nima izbranega izvajalca. Sama gradnja naj bi sicer trajala pet let.

Darsov nadzorni sistem za elektronsko cestninjenje Slovenija Neverjetni stranski učinki elektronskega cestninjenja

Ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek si želi, da se skoraj dve leti po objavi razpisa za gradnjo druge cevi predora Karavanke saga konča in da tudi na slovenski strani začnemo vrtati cev. V izjavi ob robu obiska mariborskega letališča je poudarila, da za javno naročilo za gradnjo druge cevi predora Karavanke skrbi Dars, ki je odgovoren za postopek, ministrstvo pa se po njenih besedah ne more in ne sme vpletati. "Pričakujem, da delajo maksimalno hitro in v skladu z zakoni," je dodala.

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 4
  • jan279 00:35 27.julij 2019.

    A so ze dobl vsak svojo kuverto al ne? Treba bo pocas z deli zacet

  • jasmin45 15:44 25.julij 2019.

    Ma golazen lopovska, kva se imajo za prtožv't če nimajo delavcev, strojev, dnarja za plače,...kr neki Avstriciji pa že razsvetljavo štelajo,...res obup Aja pa spet so podražil tunelnino...zakva že, a so narasli stroški vzdrževanja debelih riti...fak

  • marko80 13:14 25.julij 2019.

    Predora še ne bo pet let, je treba še prej evre razdeliti med.....