"Vse je novo," je ob predstavitvi prenovljenega Hipermarketa Šiška dejal predsednik uprave Mercatorja Toni Balažič, ki natančne cene investicije ni želel razkriti: "O številkah ne govorimo, lahko pa rečem, da je šlo za nekaj milijonov," je dejal.
Gre za najsodobnejši trgovski center v regiji smo slišali od direktorja, ki je novinarje kar sam popeljal med police trgovine, ki ponuja številne novosti in dvesto kvadratov novih prodajnih površin. Po naših podatkih naj bi Mercator za tokratno, predvsem stilsko obnovo svojega največjega hipermarketa v Sloveniji odštel 4,5 milijona evrov.
Trgovini Odeja in Gardenia ob vzhodnem vhodu tako na račun večjega hipermarketa ni več, podobna usoda je doletela izdelovalca ključev med omenjenima trgovinama.
Stilsko preobrazbo so doživeli tudi zaposleni, dobili so nova oblačila. Na novo so jih zaposlili štirideset. Sicer pa Hipermarket Šiška ponuja več kot 35.000 vrst izdelkov, pet tisoč je popolnoma novih.
Nakupovalcem bo denimo odslej na voljo kar deset metrov dolg pult za prodajo sušija.
Kot novost bo v trgovini tudi zeliščna prodajalna z medicinskimi pripomočki in prehranskimi dopolnili, večji je otroški oddelek, trgovina pa ima sedaj poseben 20 metrov širok vhod.
Na postrežnih oddelkih bodo po novem pred očmi kupcev pekli odojka, steklena stena bo omogočala pogled v "zakulisje", kjer pripravljajo in režejo meso. Večja je tudi mesnica, kjer v velikih hladilnikih pred očmi kupcev zori meso.
Na oddelku delikatesa zorijo pršuti in hlebci sira, v pekarni bodo na ogled mesenje, priprava in peka kruha.
Slaščičarske izdelke bodo prodajalci pripravljali in okraševali po želji in pred očmi kupcev.
Večja in sodobnejša bo ribarnica, potrošnikom pa bo na voljo še oddelek z mednarodnimi specialitetami, na katerem bodo kuharski dogodki in degustacije.
dezurni@zurnal24.si
no. osnove predmeta higiena živil v veterini. ampak sklepam da nisem dozorel :(
Zoki se ti kaj kolca!?
Očitno tudi ti nisi dozorel.