Prehod v leto 2021 prinaša naslednji korak v združitvi Nove KBM in Abanke. "Gre za največjo združitev v zgodovini slovenskega bančništva in verjetno tudi za največjo migracijo v bančništvu pri nas, saj bomo prenesli račune in ostale povezane podatke kar okoli 400.000 strank nekdanje Abanke," pravijo v Novi KBM
Prenos računov bivše Abanke na sisteme Nove KBM je načrtovan za čas od četrtka, 31. decembra 2020, popoldne do ponedeljka, 4. januarja 2021. "Za praznični vikend ob koncu leta smo se odločili, ker so poslovalnice takrat tudi sicer zaprte, prav tako ne teče plačilni promet. Stranke bodo lahko nemoteno uporabljale plačilne kartice in bankomate, ne bodo pa mogle dostopati do spletne in mobilne banke," pojasnjujejo v Novi KBM. Stranke bodo o podrobnostih prenosa pravočasno obveščene.
"Prizadevamo si, da bo prehod za stranke čim enostavnejši, zato od oktobra stranke nekdanje Abanke z dopisi, prek elektronske pošte, kontaktnega centra, SMS-jev in na spletni strani banke redno obveščamo o novostih in spremembah, tudi posameznih storitvah oz. produktih, ki jih prinaša združitev bank. Vse informacije so dostopne tudi na naši spletni strani," dodajajo.
"Resnične zmagovalke združitve Nove KBM in Abanke pa so naše stranke, saj jim bodo v združeni banki na voljo največja fizična poslovna mreža v državi, vrhunski produkti in storitve ter najbolje ocenjeno elektronsko in mobilno bančništvo."
John Denhof, predsednik uprave Nove KBM.
Večino obveščanja opravi banka
Kaj pa obveščanje ostalih deležnikov? Banka bo sama o novi številki računa obvestila Zavod za pokojninsko in invalidsko zavarovanje (ZPIZ) in Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve.
"Sprememba številke transakcijskega računa prav tako ne bo vplivala na SEPA direktne bremenitve (razen čezmejnih) in pooblaščence. Banka bo zagotovila prenos obstoječih trajnih nalogov s starega na novi račun in obvestila prejemnike plačil, ki v breme računov pošiljajo naloge za direktne bremenitve, o novi številki računa. Pri čezmejnih direktnih bremenitvah stranke prosimo, da obveščanje opravijo same," pojasnjujejo v Novi KBM. "Banka bo o novi številki računa obvestila tudi izdajatelje e-računov, ki jih stranka prejema v spletno in/ali mobilno banko."
Za morebitna vprašanja so strankam na voljo v kontaktnem centru na brezplačni telefonski številki 080 17 70 in na elektronskem naslovu info@nkbm.si
mDenarnic@ kot varnostni element
V banki vsem strankam svetujejo, da si na mobilni telefon čim prej brezplačno naložijo aplikacijo mobilne denarnice. "Mobilna denarnica mDenarnic@ bo namreč od 1. januarja 2021 služila tudi kot varnostni element, ki bo zamenjal SMS žeton, ki ga stranke prejmejo za potrditev spletnega plačila. Od 1. januarja 2021 bodo za potrditev spletnega plačila na svoj mobilni telefon prejele potisno sporočilo, s katerim bodo preusmerjene na potrditev nakupa v mDenarnic@. Stranke nekdanje Abanke mobilno denarnico poznajo pod imenom Abadenarnica in jo uporabljajo kot doslej do 31. decembra 2020, od 1. januarja 2021 pa se bodo lahko registrirale in uporabljale mDenarnic@."
Fizična poslovna mreža Nove KBM bo od 4. januarja naprej obsegala več kot 90 poslovalnic, okoli 400 bankomatov in več kot 450 pošt po Sloveniji.