“Zahvaljujemo se vam za zaupanje, ki ste nam ga izkazali v naših 5 letih delovanja. Srečno in velik pozdrav od ekipe Stilago Slovenija,” še piše v sporočilu spletne trgovine. Kupcem so pripravili odgovore na pričakovana vprašanja, ki jih objavljamo v celoti:
1. Ali bodo oddana naročila, ki še niso prispela, vseeno dostavljena?
Odgovor: Vsa oddana naročila bodo dostavljena. V primeru neizvedljivosti dostave, boste o tem dodatno obveščeni.
2. Ali lahko še vedno vrnem izdelke iz prejetih paketov?
Odgovor: Seveda, vračila še vedno sprejemamo skladno s pogoji poslovanja.
3. Še vedno pričakujem vračilo kupnine za vrnjene izdelke. Kdaj ga lahko pričakujem?
Odgovor: Vračila kupnin bodo izvedena kot običajno na vaš transakcijski račun. V kolikor ga niste podali na reklamacijskem obrazcu, vas bo kontaktirala služba za podporo strankam.
4. Je možno zamenjati velikost ali barvo izdelka?
Odgovor: Na žalost menjave niso možne, lahko pa izdelek vrnete, če vam ne ustreza.
5. Ali je možno opraviti še kakšno naročilo?
Odgovor: Žal ne, ker je spletna trgovina zaključila z delovanjem.