Naredili si boste veliko uslugo, če dovolite, da vam pomagajo sodobne informacijske rešitve – in v podjetje končno uvedete sistem za CRM.
Kaj je CRM?
Vsako podjetje nekako beleži in spremlja podatke o svojih strankah. V nekaterih podjetjih imajo zaposleni podatke o strankah preprosto v glavah, v drugih v zvezkih ali pa v različnih preglednicah na računalniku. Ker pa ima vsak izmed teh načinov precej pomanjkljivosti, so nastale sodobne rešitve za CRM (Customer Relationship Marketing oz. upravljanje odnosov s strankami), ki so namenjene posebej delu s strankami. CRM programi in CRM mobilne aplikacije nam pomagajo pri pridobivanju novih strank ter pri tem, da iz potencialnih stikov naredimo zadovoljne stranke, ki se bodo z veseljem vračale v poslovalnice ali naročale naše storitve.
Zakaj vsako podjetje potrebuje CRM?
Če se vrnemo na začetek in vam postavimo nekaj vprašanj, bo hitro jasno, zakaj je CRM nujno potreben. Kako veste, kaj se je vaš sodelavec s stranko pogovarjal pred enim letom? Kaj se je sodelavec s stranko pogovarjal včeraj po telefonu? Koliko časa potrebujete za pošiljanje novoletne voščilnice poslovnim partnerjem? Ali imate pregled nad povpraševanji in v vsakem trenutku vidite stanje vsakega povpraševanja? V programu CRM so odgovori na ta vprašanja na dlani.
Kaj pridobimo s programom CRM?
V programu CRM boste imeli urejeno bazo strank in kontaktnih podatkov na enem mestu, priprava in izvajanje marketinških akcij (pošiljanje kataloga, pošte, mailinga ...) pa bo zelo enostavno. V CRM-ju boste lahko spremljali vsa povpraševanja in poskrbeli, da bodo tudi realizirana z nakupom. Vse aktivnosti, ki jih opravljate s svojimi strankami, bodo organizirane, pregledne in dostopne vsem vašim sodelavcem. Ker program Intrix CRM deluje v oblaku in tudi kot mobilna aplikacija, pa boste lahko do vseh teh podatkov prišli kjerkoli in kadarkoli, na računalniku, mobilnem telefonu ali tablici. S programom CRM boste delali lažje in prodali več.