Spirit in gospodarsko ministrstvo v sodelovanju z Britansko-slovensko gospodarsko zbornico in gospodarsko zbornico iz Glasgowa med 26. in 28. marcem pripravljata izhodno gospodarsko delegacijo na Škotsko. Delegacija se bo osredotočila na izvozna podjetja iz industrije žganih pijač, gradbeništva ter gradnje in notranje opreme.
Namen obiska je pospeševanje blagovne menjave med Slovenijo in Škotsko, slovenskega izvoza na Škotsko ter poslovanja med slovenskimi in škotskimi podjetji, so ta teden sporočili iz Spirita.
V okviru poslovne delegacije bodo za vsako slovensko podjetje organizirani do trije poslovni sestanki s potencialnimi partnerji, pripravljeni bosta delavnici, udeleženci pa bodo imeli tudi priložnost ogledati si nogometno tekmo med Slovenijo in Škotsko.
Na Spiritu pričakujejo udeležbo do šest podjetij s področij ustekleničenja in polnjenja ter etiketiranja industrije žganih pijač ter do največ 15 podjetij s področij gradbeništva ter gradnje in notranje opreme. Če bo interesentov več, bo izbor udeleženih podjetij opravila gospodarska zbornica iz Glasgowa glede na verjetnost organizacije kakovostnih sestankov.
Tudi v Francijo
Med 29. in 31. marcem pa Spirit in gospodarsko ministrstvo pripravljata še izhodno gospodarsko delegacijo v Francijo, v okviru katere se bodo podjetja udeležila mednarodnega poslovnega foruma Futurallia 2107. Za vsa sodelujoča podjetja bo organiziranih do 16 vnaprej načrtovanih individualnih sestankov.
Mednarodni poslovni forum Futurallia je namenjen poslovnemu mreženju malih in srednjih podjetij iz vseh sektorjev, ki načrtujejo širitev na nove trge oziroma iščejo nove poslovne partnerje predvsem v Franciji. Organizatorji v Franciji pričakujejo, da se bo dogodka udeležilo okoli 500 podjetij, največ iz Francije, udeležbo pa so potrdile tudi gospodarske delegacije iz več kot 20 držav.
V sklopu dogodka bodo organizirana tudi srečanja, ki bodo namenjena neformalnemu mreženju med podjetji.
Vsako prijavljeno podjetje bo preko on-line platforme izbralo do 20 podjetij, s katerimi bi želelo imeti individualne sestanke. Pred začetkom dogodka bodo vsi udeleženci prejeli natančen urnik razgovorov s podjetji, ki so jih določili sami, kot tudi s tistimi, ki so jih za srečanje izbrala tuja podjetja.
Za oba dogodka je potrebna spletna prijava.