Tako kot doslej vsi belokranjski občinski sveti so v četrtek tudi turistični delavci in ponudniki Bele krajine sprejeli sklep, da za turistično destinacijo jugovzhodne Slovenije ime Dolenjska ne pride v poštev. Oblikovalci bodo pripravili variantne predloge imena, prihodnji teden pa se bodo predstavniki 19 občin regije poskušali zediniti glede najprimernejšega.
Sredstva. Projekt je vreden 300 tisoč evrov. 70 odstotkov prispeva evropski sklad za regionalni razvoj, preostalo pa občine. Z njim bo jugovzhodna Slovenija povezala razdrobljeno turistično ponudbo, oblikovala trženjske znamke in vzpostavila sodoben informacijski portal.
“Če projekt turistične destinacije ne bo narejen, bo treba denar vrniti, nič ne bomo naredili, pa še skregani bomo,” je dejal Matjaž Pavlin, član projektne skupine. Po njegovem naj bi bilo ime najmanj pomembno.
Izguba identitete
“Ali so vas šefi napotili v Belo krajino z ukazom: naredite mi to deželo spet dolenjsko?” je predstavljalce projekta vprašal Boris Raztresen, eden izmed belokranjskih turističnih ponudnikov. Kot je poudaril Janez Weiss, črnomaljski zgodovinar, niso Belokranjci nikoli bili Dolenjci, pod takim poimenovanjem pa bi se izgubljala njihova identiteta. Da je ime še kako pomembno, meni tudi Božidar Flajšman, predsednik ekološkega foruma LDS in zaveden Belokranjec.